1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 3 september 2016

production work, small note cards

Ik maakte kleine notitiekaartjes.
I made small note cards.

Ik heb twee eenvoudige vormen gesneden om ijsjes mee te stempelen.
Voor de kaartjes halveerde ik correspondentiekaarten en rondde de hoeken af met een pons.

I cut two simple shapes to stamp ice creams.
For the cards I halved correspondence cards and I made the corners round with a punch.

Ik verstuur graag post en maak daar blije enveloppen van, happy mail. Een echte brievenschrijver ben ik niet, maar soms heb ik inspiratie. Meestal beschrijf ik een kaart, een mooi papiertje of één van mijn eigen notitiekaartjes.

I like to send real mail and make it cheerful envelopes, happy mail. A real letter-writer, I'm not, but sometimes I have inspiration. Usually I describe a postcard, a nice piece of paper or one of my own small note cards.

Deze kaartjes hebben een boodschap:
geniet van de nazomer, kietel jezelf, ga een uitdaging aan, doe eens gek en neem een bolletje Smurf (en dan zonder de kleurstof E133).

These cards have a message:
enjoy the late summer, tickle yourself, get a challenge, go crazy and get a scoop Smurf (without the colorant E133).

eco tape van papier van ENGEL. / eco paper tape of ENGEL.


thee met een boodschap in een mooie verpakking / tea with a message in a beautiful package



Mocht je ooit een hele kleine, fijne, scherpe guts zien (voor linoleum of houtbewerking), denk dan aan mij. Ik wil graag fijner werken met stempels snijden en vergoed vanzelfsprekend de kosten.

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig leuk, je kaartjes. En ook de achterliggende gedachte spreekt me aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve creatieve attenties. Leuk idee hoor en zal kijken voor gutsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tineke en lief dat je het in gedachten houdt.

      Verwijderen
  3. Ik zag het op Instagram bij Marloes. En reageerde met: wat een goed advies!
    Fijn weekend en nazomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net een ijsje op. Geen smurf maar yoghurt en stroopwafel. Niet gek maar wel lekker. Genietmomentje. Zouden er fijnere gutsen zijn? Ik zocht op internet en daar stond de tip snijden met het mesje... lastig. Ik wil het eens proberen met klei en vloeibaar rubber. Fijn nazomerweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig ontwerp, ik vind 'm prachtig. Mooie boodschap <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel kaartje! Volgens mij heb ik nog nooit een ijs gehad met 4 bollen, haha! Mooi theezakje ook, echt iets voor in de post! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, die kaartjes. Wat heb jij altijd veel ideeën, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch ontzettend creatief!! super!! ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great message to send! I was also hoping that your "4 more" included weeks of summer ;) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gemaakt.Ik heb hier een gewone guts liggen maar ik zal voortaan eens goed opletten als ik nog eens in een knutselwinkel kom als er daar anderen liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige boodschap in een mooi jasje!
    Hij heeft hier een mooi plekje aan de muur gekregen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig inspirerend weer, prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen