1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 25 oktober 2017

paperwork

Wanneer het vaarwater rustiger moet worden, ga ik productiewerk doen.
Production work brings peace and tranquility.

Leuk productiewerk en gisteren waren dat zakjes, veel zakjes.
Nice production work and yesterday I made bags, lots of bags.

Ik doe mee met de post-adventswap van Carolien van Het Keetje van Lien. Om te beginnen zocht ik een tijdschrift uit dat past in mijn thema en dat werd de Home&Garden winter 2016. Met de 24 mooiste pagina's kon ik gaan knippen, vouwen en plakken.

I join the advent swap by mail of Carolien van Het Keetje van Lien (means The Shack of Lien). To start I took a magazine that fits my theme and that is the Home&Garden winter 2016. With the 24 most beautiful pages I could cut, fold and paste.


Ik ben tevreden!
De volgende stap is het bij elkaar zoeken van kleine presentjes en acht kaarten, waaronder drie zelfgemaakte.

I am satisfied!
The next step is to collect small presents and eight cards, including three homemade.

Inspiratie voor enveloppen en zakjes vind je hier.
Inspiration for envelopes and bags can be found here.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig. Jij hebt er echt feeling voor. Leuk idee die advent swap. Swapse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afleiding voor je. Gaat zeker en vast mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, dit is nog eens fijn productiewerk! Hoop dat het hielp, je hebt in ieder geval prachtige zakjes nu, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er weer gezellig uit. Ik moet ook weer eens beginnen met een voorraadje enveloppen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zo'n mooi nummer, met mooie afbeeldingen. Leuke enveloppen zijn het vast en zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goeie manier heb je gevonden om het vaarwater rustiger te maken...knap van je want dat is de kunst van het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou ook van rustgevende werkjes, een mens heeft dat nodig soms! Wat een mooie zakjes worden dat. Nog veel plezier met het maken van de kaartjes. En hopelijk blijft je vaarwater eventjes rustig nu x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh mijn hart gaat nu al sneller kloppen, echt waar! Ziet er zo mooi uit! Ik ben voor jou op de helft nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan weer en het is een leuk werk om je zinnen te verzetten. Oef, heel ouderwetse opmerking denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat het hielp, je hebt in ieder geval prachtige zakjes nu, zeg!


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen