1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 24 september 2017

almost perfect

Mijn hart ging sneller kloppen.
My heart went faster.

Een onverwachte, bijzondere vondst in de kringloopwinkel is zo'n heerlijk moment.

An unexpected, remarkable find in the thrift shop is such a wonderful moment.

Ze stond op de grond bij de spullen voor buiten. Een Scheurich vaas uit voormalig West-Duitsland.
Door het paarse etiket te dateren in de periode midden jaren 60 tot begin jaren 80.

She was on the ground with some outdoor stuff. A Scheurich vase from former West Germany.
By dating the purple label in the period mid-60s to early 80s.

Met haar ruim 30 cm een hoge vaas. De bloemen en het kleurgebruik maken haar voor mij bijzonder aantrekkelijk.

With her over 30 cm a high vase. The flowers and color use make her very attractive to me.


Scheurich 517-30

14 opmerkingen:

  1. Geweldig en ook mooi gefotografeerd zo. Wat is dst voor een leuk schilderij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bertie! Het schilderij is een zeefdruk van Herman Brood.

      Verwijderen
  2. Dat is n hele mooie vondst! Je hebt er een hele goeie plek voor gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik snap je liefde voor dit pareltje helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zou ik zonder twijfel ook voor gevallen zijn. Mooi!
    De irissen staan haar goed en de artisjok misstaat haar ook zeker niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooierd! Die dag kon niet meer stuk, lijkt me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en jij maakt altijd van die leuke hoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het toch grappig dat we zo blij kunnen worden van een kringloopvondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een typisch geval van kringloopgeluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh waaw, je hebt er echt een goed oog voor, om zulke spullen te vinden!
    Ik hou wel van dat knaloranje/rood!

    BeantwoordenVerwijderen