1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 29 augustus 2017

mission accomplished

De perfecte timing of de goede stok achter de deur?
The perfect timing or the big stick?

Hoe het ook zij, afgelopen zondag verwerkte ik de laatste twee praktijkopdrachten in blogberichten (van de bijna 30).
En nu is het gedaan.

However, last Sunday, I blogged about the last two practice assignments (of the nearly 30).
And now it's done.

Maandag vertrokken we voor een midweek naar een vakantiepark met subtropisch zwemparadijs, op dringend verzoek
van middelste (14) en jongste (12). Hun band als broers is in ieder geval aangehaald met vijf dagen zwemplezier in het vooruitzicht.

Monday we went to a holiday park with a subtropical swimming paradise for a midweek, on urgent request of middle (14)
and youngest (12). In fact, their band as brothers is cited with five days of swimming pleasure in the prospect.

Zondagochtend zat ik rond zevenen aan de keukentafel achter de laptop. Toen de zon begon te schijnen, deed ik de
rolgordijnen naar beneden en ik werd getroffen door wat ik zag.

On Sunday morning around seven, I sat at the kitchen table with the laptop. As the sun began to shine more, I did the
roller blinds down and I was struck by what I saw.

Nicole van PriePraat stuurde een tijdje geleden fantastische post. Zij maakte mij onder andere blij met twee gebreide vogels.
Een exotische paarse en een roodborstje, mijn lievelings. Het is goed gezelschap, bedankt Nicole!

Nicole of PriePraat sent fantastic mail a while ago. Among other things, she made me happy with two knitted birds.
An exotic purple one and a robin, my favorite. It's good company, thanks Nicole!

14 opmerkingen:

  1. Geniet samen van een welverdiende vakantie! Wat zal je blij zijn dat je nu alle opdrachten hebt afgerond! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte. Wat fijn dat alles nu is 'ingeleverd'. Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat het klaar is. Veel plezier, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je klaar bent Ageeth! En nu genieten van een welverdiende midweek 😙

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je nu even echt afstand kan nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lekker dat het klaar is, geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een wondermooi tafereeltje, zo achter het gordijn :-) Die vogeltjes vind ik ook prachtig! En fijn dat je laatste opdracht klaar is! Rusten nu maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet van jullie vakantie.Mooie foto's weeral.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welverdiend dan, die mini vakantie. Leuk voor de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat de opdrachten af zijn, fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal wel even lekker weg zijn geweest, na een drukke tijd geniet je dubbel. Fijne zondagavond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rust na de drukte... kan zo fijn zijn!

    Ik vind de vogel super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag gedaan. Post voor je maken is een feestje op zich :)
    Een zucht van verlichting en een last van je schouders (ik voel'm ook). Heerlijk weer terug naar het "gewone" leven. Daar is met een gezin met (schoolgaande) kinderen al genoeg te beleven. Een midweekje om eens lekker te ontspannen en een fijn vervolg van een toekomstbestendige baan heb je nu wel verdiend. En weer lekker aan de knutsel :)

    BeantwoordenVerwijderen