1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 16 juli 2017

news of the day

Tijdens de avondmaaltijd vertellen we allemaal ons eigen nieuws van de dag. En dat nieuws geeft vaak aanleiding tot gesprekken en discussies.
During our evening meal, we all tell our own news of the day. And that news often leads to conversations and discussions.

Spijtig genoeg hebben we het sinds vorige week zondag vaak over Nouri. De begenadigde jonge speler van Ajax maakte al lang indruk. Niet alleen door zijn virtuoze voetbalspel, ook door de manier waarop hij in het leven stond. Er heerst verslagenheid en verdriet in Huize Mooij. Mijn gedachten zijn ook bij zijn moeder.

Unfortunately, we often talk about Nouri since last Sunday. The gifted young player from Ajax was impressive. Not only because of his virtuous way of playing, also by how he was and behaves. My thoughts are also with his mother.

Vandaag is mijn nieuws van de dag gelukkig van een geheel andere orde.
Ingrid van Willenswaard van Ingthings heeft haar webwinkel (weer) geopend. En dat betekent dat klein geluk ook te koop is!

Today, my news of the day is to my happiness of a completely different order.
Ingrid van Willenswaard of Ingthings has opened her webshop (again). And that means that little luck is also for sale!


Dat deed mij ergens aan denken.
In maart gaf Ingrid een pakketje kleine nutteloze dingen weg en ik mocht het ontvangen.

That reminded me of something.
In March, Ingrid gave away a package of little useless things and I received it.

Binnenkort ga ik blije post verzenden aan mij bekende trouwe lezers, deels met de speldjes van mijn give away. Ik kan niet iedereen blij maken met een pin, ook in verband met belangstelling op Facebook.
Zie jij iets van je gading bij de kleine nutteloze dingen van Ingrid, laat dat dan weten voor komende woensdag. Het kan zo bij de envelop in.
Wie het eerst komt, het eerst maalt.

Soon I will send happy mail to some of my loyal readers, partly with the brooches of my give away. I can not make anyone happy with a pin, also in connection with interest on Facebook.
Is there anything of your interest at the little useless things of Ingrid, please let me know before this Wednesday.
Whoever comes first, first served.


8 opmerkingen:

  1. Ingrid has a great web store! That IS good news! Hope you are well xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb niet zo heel veel met voetbal, maar het verhaal van Nouri raakt iedereen. Ik dacht ook meteen aan zijn moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Triest he voor Nouri! Ik denk er ook veel aan.
    Maar je pakketje is leuk, ik ga snel eens op haar webshop kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik de jonge man niet, maar ik zag het nieuws... vreselijk zeg!
    En wauw Ingthings terug 'open'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verschrikkelijk nieuws en zo jong
    Het internetwinkeltje van Ingrid is zo gezellig en leuk! Ben al even wezen kijken :-)
    De dingetjes zijn misschien klein en nutteloos maar ik vind ze fijn en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingetjes! Ik vind dat blauwe, glanzende ezeltje wel mooi... Of de band met de roze bloemen... Geen idee wat ik er mee zou doen, maar ik vind het gewoon mooi :-)
    Ik volg het nieuws niet, en al zeker geen voetbal, dus ik weet niet echt wat er gebeurd is, maar ik vind het wel lief dat jullie zo meeleven. Soms, als je zo'n bekend persoon volgt, dan lijkt het bijna of je die echt persoonlijk kent hé.
    Interessant om te horen van dat winkeltje van Ingthings, dat kende ik nog niet! Ik ga zeker eens kijken :-)
    Groetjes en nog een fijne dag,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las ook zojuist dat Ingrid terug een winkeltje heeft geopend vol moois. Haar blogposten zijn altijd een plezier om te lezen.
    Wat lief van je dat je nog wat extraatjes bij je weggever wilt doen.
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel triest wat Nouri is overkomen, evenals het onverwachte overlijden ( 9 juli ) op 32 jarige leeftijd van Silvia Nooij, oud-international van de Oranje Leeuwinnen. Heel mooi dat er met het begin van het Europees Kampioenschap, vorige week, aan beiden werd gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen