1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 19 mei 2017

snail mail ~ the letter

Brievenbusgeluk.
Letterbox happiness.

Ik heb het vaker geschreven; ik hou van het proces van echte post maken. Materiaal hergebruiken, originele kadootjes bedenken die weinig wegen, blij-makers verzinnen. Maar ik heb moeite met de brief. Ik ben meer van de beelden, het visualiseren.

I like the process of making real mail. Reusing materials, come up with original lightweight gifts and stuff that gladdens someone. But I have difficulties with the letter. I'm more of the images, the visualization.

Penvriendin Fiona van Fiona loves to cook is een echte snail mailer.
Kijk maar eens hierhier en hier, dan begrijp je wat ik bedoel.

Pen pal Fiona of Fiona loves to cook is a real snail mailer.
Look herehere and here, then you understand what I mean.


Ik gebruikte afbeeldingen uit Volkskrant Magazine en Flow Weekly om een brievenbusdoos te verfraaien. Ik scheurde en plakte met beleid. De reis naar Maleisië is ver, daarom bracht ik met Modge Podge een beschermlaag aan. En ik vulde de doos met presentjes, kleine gelukjes.

I used images from magazines to decorate a letterbox box. I ripped and stuck with policy. The trip to Malaysia is far, that is why
I put a layer Modge Podge on. And I filled the box with small presents, tiny happiness.

afbeelding / image HubPages

En ik vond inspiratie voor de brief! Misschien heb jij er ook iets aan.
And I found inspiration for the letter! Maybe it is also inspiring for you?

14 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit, Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hergebruikt. Ik vind het proces van creëren ook het leukst. Het eindresultaat is mooi meegenomen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf die doos! Als je toch zoiets in je bus krijgt, om blij van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing zal dat in de Maleisische brievenbus zijn. En herkenbaar, weinig tekst en veel visueel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die inspiratie voor de brief is ook een hulp om een blogje te schrijven!
    Heel mooie kleurige mail maakte je trouwens weer... zo fijn om naar te kijken.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. <3! Wishing you a very happy weekend! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het heel erg mooi geworden. Dat heb je goed gedaan zeg!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen