1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 18 april 2017

tulips alert

De afgelopen tijd kochten we regelmatig tulpen rechstreeks bij de teler.
The last time we bought regularly tulips directly from the grower.

Vijf bossen voor zeven euro en minstens een week op de vaas.
Five bunches for seven euros and at least a week in a vase.


Ik geniet van het wonen in Flevoland. En met trots maak ik melding van onze prachtige tulpenvelden.
Hier hebben we volop ruimte om mensen in alle rust mee te laten genieten.

I enjoy living in Flevoland. And with pride I mention our beautiful tulip fields.
Here we have plenty of room to let people enjoy them in peace.

Met de auto, op de fiets, in een helikopter en zelf plukken.
Er zijn veel manieren om de bloemenzee en kleurenpracht te bewonderen en te beleven.
Kijk maar eens hier: Tulpenfestival en Tulpenpluktuin

By car or bike, in a helicopter and by picking them yourself.
There are many ways to experience and admire the sea of flowers and beautiful colors.
Look here: Dutch tulips and more


12 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé de lente met dan van die enorme tulpenboeketten. Wij genieten hier ook van dat Hollands schoons. Ons huis is meteen in lentesfeer! Elke week enkele bossen tulpen! Een mens wordt er nog blij van ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me nu heerlijk om daar van zo dichtbij van te kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's weer! Die tulpen staan supermooi in dat kannetje. En die tulpenvelden, daar kan ik ook altijd zo van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Ik ben ook zo dol op tulpen. Ik word er altijd blij van. De kleuren, de vorm. Echt lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om je tulpen rechtstreeks bij de teler te kunnen kopen!Volop genieten van de mooie bloemen dan,hé!Jammer genoeg kan ik niet alle foto's bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het bij jullie ook prachtig zeg, met al die bollenvelden. Vervuld van geluk als je daar langs komt. En wat is er fijner dan bloemen rechtstreeks van het land. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Magnifiek!! En zo'n knappe foto's! Zo'n veld is echt indrukwekkend en een instant oppepper voor de ziel :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Langs de bollenvelden fietsen, ik vind dat helemaal geweldig. We hebben dat al een paar keer gedaan, genieten is dat, vooral ook omdat wij dat hier niet kennen. Je bent een geluksvogel om daar te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tulpen zijn ook in alle stadia mooi, vind ik. In de knop, in bloei en bijna uitgebloeid. En de laatste foto is echt een toevoeging van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk, en dat mis ik nu hier in deze tijd, Hollandse tulpen. Ik heb hier wel zo'n Hollandse melkkan en ga morgen maar eens kijken of ik er iets Frans in kan doen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tulpen! Ze zien er nog netjes uit. Ik kreeg laatst op een zondagavond twee bossen zo maar gratis mee in de Plus en die stonden nog een week!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen