1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 29 april 2017

tiny treasures by mail, a DIY

Speldjes zijn hip en ze heten nu pins.
Brooches are hot and they are called pins now.

Ik kocht bij Zeeman twee verschillende sets voor weinig en ging broeden op een idee om ze met echte post te versturen.
I bought two different sets for little and thought about an idea to send them with real mail.

Ik heb een aantal memory-spellen uit de jaren 60/70. 
I have a number memory games grom the 60s, 70s.

En ik gebruikte kaartjes voor de pins.
And I used cards for the pins.


Ik kan me voorstellen dat er een speldje naar je lacht.
Laat je dat dan weten in een reactie?

I can imagine a pin is smiling to you.
Just let me know in a comment!


Meer snail mail DIY's vind je hier:
More snail mail DIYs can be found here:
Japanese closure
tiny pleasures garland

16 opmerkingen:

  1. Geweldig idee! Zo weet je ons toch weer mooi te inspireren, dankjewel. Wat is de bolle cactus met roze bloem een leukerd. Ik heb vrolijk terug gelachen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk bedacht Ageeth, daar ga je mensen blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, op die kaartjes. Wat een idee weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zijn ze leuk! Ik heb ooit (ik denk 2 of 3 jaar geleden) een tijdelijke tattoo van je gekregen en deze geplakt op een bloempotje en ja hoor, hij staat er nog steeds op.
    Ik vind cactussen altijd tof, en volgens mij lacht de 3-armige (?) cactus naar mij. :D
    Leuk idee om ze op die kaartjes te plakken, mooi geheel omdat het beiden nostalgische voorwerpen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die zijn super leuk!
    Ik weet nog in de tijd van de New Beat hadden ze die met allemaal smilies in het knal geel!
    Waar is de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vind ik echt een heel goed idee! Die kaartjes en pins passen supergoed bij elkaar!!
    De roze flamingo lachte naar mij, omdat het mij doet denken aan de eerste keer dat we met onze dochter naar de dierentuin gingen en ze per sé een gevallen veer van een flamingo uit het water wou rapen :-)
    Ps: Nu heb ik toch zo spijt van al die memory-spelletjes die ik al wegdeed naar de kringloopwinkel...
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze hippe tante ;-) zou natuurlijk graag zo'n pin ontvangen :-)
    De ananas, die gekleurde vogel (naam?), de palmboom, de roze flamingo... ze zijn allemaal erg leuk, vrolijk en zomers! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijne pins, fijne memoriespellen! Heel leuk zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. (AnneaBelle!!! Niet op mijn toetsen!! en weg was mijn reactie :)
    Briljant!! Hoe verzin je het! En memory, helemaal mijn spel. Zo vaak als ik dat gespeeld heb bij een vriendinnetje van de lagere school en thuis. Met de brand is het verloren gegaan en toen ik hetzelfde spel jaren later vond op marktplaats heb ik het weer gekocht. Sindsdien is het een oudjaarsavondspel. Wat een leuke (cactus) pins. Die Zeeman toch. Ook die weten inmiddels waar we blij van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa! Wat leuk bedacht!!!!!!! Ik heb wel zin in leuke post! Ik hou wel van stippen! Maar je mag me ook verrassen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh weeral leuk gevonden van je!Ik ben zelf niet zo een fan van deze speldjes dus de anderen maken meer kans op jouw leuke give away met de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tof! jij bent zo goed in van die dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Those are fantastic! I am, for some reason, into cacti. They are definitely smiling at me ;) Sorry for not being a good internet communicator lately... the end of each semester really burns me out. Hope you are doing well xox

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bijzonder leuk idee om die speldjes op memory kaarten te prikken! Het staat heel leuk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen