1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 6 april 2017

Japanese closure

Ik wilde het mooie, oude band van Marthy gebruiken voor echte post, voor snail mail.
I wanted to use the beautiful, old band of Marthy for real mail, for snail mail.

En dat is gelukt, met een Japanse sluiting. 
And it worked, with a Japanese closure.

Twee oude knoopjes uit het knopenblik.
De koolmees is er één van Stokwolf.

Two old buttons from the button tin.
The great tit is one of Stokwolf.



 De Japanse sluiting wordt toegepast bij enveloppen met papieren rondjes en koord.
Ik hergebruikte knopen en touwtjes van kledinglabels.

The Japanese closure is used at paper envelopes with circles and cord.
I recycled buttons and cords of clothing labels.
  

Een kleine zelfmaker!
A little DIY!

11 opmerkingen:

  1. Dit is niet zomaar snailmail, dit is pure kunst. Wat maak je het toch altijd mooi en bijzonder. De post die ik van je kreeg koester ik ook nog steeds in het zicht. Puur genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!De ontvanger gaat weer content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar dat dit band bij jou op zijn plaats is. Ik verzin dit niet. Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat ziet er prachtig uit! Mooi gedaan!
    Een heel fijn weekend daar. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt! Een cadeautje om te ontvangen. Hele fijne zondag gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful... always! Wishing you a very happy week ahead xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie nu pas dit bericht, en dit had ik niet willen missen. Wow wat mooi!
    Dit ga ik ook eens doen, dank je wel voor de DIY-tip.

    BeantwoordenVerwijderen