1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 22 april 2017

happiness that sticks

Soms wil ik mij vergapen aan hebbedingen.
Sometimes I want to spoil myself.

En dat kan prima vanuit mijn stoel.
Ik heb al eens een ode aan masking tape geschreven en ben fan van die van het Japanse merk MT.

And I can do that from my chair.
I once wrote an ode to masking tape and I am a fan of the Japanese brand MT.

Recentelijk ontdekte ik dat Zilte.nl een enorme hoeveelheid aan soorten verkoopt. Een Jamin dus. Maar dan niet met snoep,
maar met MT masking tapes. En ik deed een bestelling en daarna noéén.

Recently, I discovered a Dutch webshop (Zilte.nl) with a huge selection of MT masking tapes. And I made an order and
then one more.

Ik durf het hier wel te schrijven, al die masking tapes dragen een beetje bij aan mijn dagelijks geluk. Ze inspireren,
staan symbool voor tijd voor mijzelf, creativiteit, vrolijkheid. En wat hebzucht kan ik mijzelf niet ontzeggen.

I dare to write it here, all those masking tapes just contribute a little to my daily happiness. They inspire,
symbolize time for myself, creativity, happiness. And I can not deny myself any greed.

14 opmerkingen:

  1. Oh dat mag je hier gewoon vertellen hoor. Ik denk dat een heleboel van ons dat herkennen en er misschien ook wel 'last' van hebben. Ik heb het niet alleen bij masking tape, ook bij garen, rietjes en servetten,..... Alleen geef ik er niet altijd aan toe natuurlijk. Maar zo zal het bij jou ook gaan. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut herkenbaar. Heerlijk van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn! Al die kleurrijke tapes, een feest om naar te kijken. Soms vind ik het dan bijna zonde om ze ook echt te gebruiken :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie op die laatste foto... lijkt wel of jij die zelf ontworpen hebt?
    Hebbedingenverslavingen? Spreek me er niet over : knopen, stofjes,servietten, kaarsen... ik durf er niet over nadenken. Te veel! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zulke mooie verzamelingen te hebben. Knopen, garens, masking tape, mooie papiertjes... herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, dat herken ik. Zelf heb ik dat eerder met vaasjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zegt het goed; een snoepwinkel. Ik ben in zulk soort winkels slecht in kiezen; zoveel mooie kleurtjes, motieven........... Echt om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Masking tape... kan ik ook geen genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja masking tape.... je kan er niet genoeg van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettende mooie tape-jes zeg! Oh ik snap je helemaal! Ik had vroeger zo'n mega grote glazen pot waar ze allemaal in zaten. Stond op mijn bureau en ik vond het altijd zo leuk om er even naar te kijken wanneer ik ze niet gebruikte. En toen gingen ze in zakjes en in de kast....en begon mijn dochter van knutselen te houden. Ze vroeg een keer of ze een stukje van mijn tape mocht. En toen nog een stukje en toen nog wat.... Ik streek over mijn hart. 'Natuurlijk, mijn liefje'. En nu zijn al mijn duurdere rolletjes op, hihi. Ik koop ze nu alleen nog maar van de Hema en de Action. Knutsel de knutsel.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er wel pareltjes tussen zitten!!Geniet er maar van,moet kunnen,hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke webwinkel Zilte, dank voor het adres.

    BeantwoordenVerwijderen