1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 16 april 2017

Easter check

Van alle dozen op zolder, vind ik die met 'lente' erop de leukste.
Of all boxes on the attic, I like the one with 'spring' on it the most.

Deze doos zou echter, evenals de dozen met 'kerst', een jaar onaangeroerd blijven.
This box however would remain untouched for a year, just as the boxes with of 'Christmas' on it.



De afgelopen twee maandagen heb ik vijf examens gedaan. Na een akkefietje met een collega/klasgenoot, heb ik een paar dagen gedaan alsof er leven is naast de opleiding.
En zo kwam het dat de lente-doos toch naar beneden werd gehaald en ik blij werd van allerhande eieren, paashazen, kippetjes en wat dies meer zij.

The last two Mondays I did five examsAfter a spot of bother with a colleague/classmate, I took a few days of rest.
And so it happened that the spring-box was taken down and all kinds of eggs, bunnies and chickens made me happy.


Van pijperagers (knutselmateriaal) maakte ik een eierhouder met stemmige oren. De pijperagers kocht ik ooit bij Action en worden knutselstokjes genoemd. Ze varieren in dikte en kleuren en zijn ongeveer 30 cm lang. Het blikje schoolbordverf van Action is trouwens onuitputtelijk. 

I made egg holders with cure pipes (craft equipment) and gave them moody ears. The eggs are made black with chalkboard paint.

Securit chalkmarker 1-2 mm

Ik doe hier ook graag kond van de drie cijfers die ik al binnen heb: een acht, een negen en een tien. Overbodig te schrijven dat ik daar erg blij meer ben.
En mijn vader verlangt naar perziken, dus hij moet het nog even volhouden.

I've received three of the five exam results: an eight, a nine and a ten. Needless to write that I am very happy.
And my father longs for peaches, so he must go on for a while.

Ik wens jullie de paasdagen, zoals je ze graag hebt.
I wish you the Easter time, as you like it.

15 opmerkingen:

  1. Proficiat met je resultaat. Jammer van het akkefietje maar wel goed dat de lente doos naar beneden kwam! Tof gemaakt. Vier je vandaag samen met je vader Pasen? Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wens ik jou ook. Wat fijn van die mooie cijfers. Vergeet dat akkefietje (pracht woord en ook alleen als verkleinwoord)maar gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige cijfers, gefeliciteerd, tuurlijk ben je daar blij mee, terecht, want je werk er hard voor.
    Geniet van de paasdagen, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen, en gefeliciteerd met de mooie cijfers! En met zo'n coole eierhouder met ei! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. STUDIEBOL!!!Knap van je Ageeth! En jouw eieren zijn prachtig 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Indrukwekkend de cijfers die je haalt! Petje af. Het is een pittige tijd maar de resultaten betalen het uit. Fijn dat de Pasen toch van zolder kwam. Even weg van het harde werken, terug naar het fijne zijn. Wat een mooie en vrolijke inhoud. Fijne Pasen en moge de tijd naar de perziken mooi en liefdevol verlopen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je fantastische cijfers! Ik heb dinsdagavond m'n volgende examen, dus moet nu eigenlijk dringend gaan studeren. :S
    Origineel idee om met pijpenragers een eierdopje te vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjee, wat een prachtige cijfers, echt verdiend. Gefeliciteerd en voor morgen nog een fijne tweede Paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goeie uitslag, welverdiend! Goed van je, dat je even je gedachten probeerde te verzetten na dat akkefietje. Hopelijk lost het zich snel op.
    Je opmerking over de perziken deed me glimlachen. Ik duim mee.
    Liefs, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie cijfers heb je gehaald. Goed gedaan zeg! Dat zijn echt mooie resultaten.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige cijfers, chapeau! Leg dat akkefietje maar naast je neer, er zijn belangrijkere dingen in het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je mooie cijfers! En oh... ik kan ook zo blij worden van de Paasdoos openen. Maar niets gaat boven de kerstdoos vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lente is ook mijn favoriet op zolder. Op de voet gevolgd door herfst, want dat seizoen ik van kleur ook geweldig, vind ik!

    En gefeliciteerd met zo'n uitslag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoer, zulke mooie cijfers. Gefeliciteerd na dat harde werken. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar kun je met recht trots op zijn. Gefeliciteerd! Geen lente of Paas doos hier maar het moet een feestje zijn om die van jou te openen. Zoveel kleur en vrolijkheid! Je eieren zijn ontzettend leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen