1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 12 maart 2017

creativitime

Ik nam tijd voor mijzelf.
I took time for myself.

En dat betekent 'creativitijd', aan de keukentafel.
Met ingrediënten als papier, stempelrubber, een lijmroller. Ik denk dat je daar wel beeld bij hebt!

And that means 'creativitime', at the kitchen table.
With ingredients such as paper, stamp rubber, a glue roller. I think you can picture that!

De stempel van het huis maakte ik met zelfklevend foam in drie delen.
De ballon heb ik uit stempelrubber (Speedy Carve) gesneden, omdat ik ballonnen in verschillende kleuren wil afdrukken.
Stempelrubber is namelijk gemakkelijk te reinigen (StaZon Cleaner).

The stamp of the house I made with adhesive foam into three parts.
I used stamp rubber (Speedy Carve) for the balloon, because I want to print them in different colors.
In fact, rubber stamps are easy to clean (StazOn Cleaner).


Van een miniposter uit een Flow Weekly scheurde ik passende stukjes.
I took a mini-poster of a Flow Weekly and used torn out pieces of paper.

Ik wilde ook een verjaardagskaart maken, die beeld geeft aan verlies, gemis.
I also wanted to make a birthday card, which gives image to loss.


Het idee is niet origineel, maar ik ben blij met mijn uitvoering.
The idea is not original, but I'm happy with my version.

14 opmerkingen:

  1. Prachtig, heel mooi gemaakt. Ik ben heel blij met mijn kaart. Er staat hier ook een blogpost klaar. Die zie je vanzelf verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zeg je dat mooi: beeld geven aan... En je werk is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weeral mooie creaties!Doet deugd als je toch eventjes tijd voor je zelf kan nemen,hé!Die foto waarvan de kleuren verspringen,tof gedaan! Je kan al weer iemand blij maken met een zelf gemaakt kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Origineel idee of niet... het resultaat is meer dan prachtig Ageeth en de kaart voor Jeanette heb je mooi verwoord XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Indrukwekkend mooi de afbeelding. Bijzonder met de achterliggende gedachte. Fijn momentje voor jezelf met weer een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat prachtig gemaakt. Heel kunstzinnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer mooi in hun eenvoud. Altijd leuk om hier te komen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Good for you for taking some "me" time! It looks very productive <3

    BeantwoordenVerwijderen