1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 19 maart 2017

a little bow

Een envelop vol schatten.
An envelope full of treasures.

Marthy van Heen en terug naar de Ardèche gaf oud lint/band weg en ik kreeg de restjes.
Hele mooi restjes! 

Marthy of Heen en terug naar de Ardèche gave away old band and I got the leftovers.
Pretty leftovers!

Ik ken het als verfraaiing van lakens en kussenslopen.
En nu maakte ik een strikje en versierde er een kadootje voor een blogvriendin mee.
Een reep chocolade, omdat chocolade soms het enige antwoord is.

I know it as embellishment of sheets and pillowcases.
I made a little bow with a piece of band and decorated a gift.
A chocolate bar for a blogfriend, because sometimes chocolate it is the only answer.



Dank je wel Marthy, a little bow betekent ook een kleine buiging!
Thank you Marthy!

24 opmerkingen:

  1. Hoe mooi! Zowel jullie gebaar naar andere toe als het lint en het strikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe simpel, maar zoooo leuk!
    En ik vind het toch ook zo knap dat je ook in het Engels blogt. En dan die extra betekenis van het woord of een uitdrukking, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jeanette, Google vertalen helpt en het is voor een deel Engels op z'n Nederlands. Ik heb nu Engels als examenvak, dat is interessant.

      Verwijderen
  3. Wauw. Wat mooi. De kleur. Het delicate....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het komt mooi over op de foto's, dat lukt niet altijd.

      Verwijderen
  4. Wat een prachtig geborduurd lint. Daar bestaan haast geen restjes van. Daar is het te mooi voor. Elke stukje is een mini stukje (borduur)kunst op zich. Fijn gecombineerd zo met de chocolade.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig lint. Ik was ook zo'n gelukkige ontvanger :-).
    Wat een leuk idee om er een strik van te maken. Maakt het kadootje meteen heel bijzonder!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, daar was ik nu nooit op gekomen. Daarom is het lint bij jou beter op zijn plaats. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nogmaals bedankt Marthy, nu eerst tijd vinden.

      Verwijderen
  7. Prachtig! Doet me ook meteen denken aan oude beddenlakens :-)
    Leuk strikje én je hebt gelijk: Soms is chocolade de enige oplossing.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk hoe je het lint hebt gebruikt. Ik was ook een gelukkige ontvanger van lint uit het blik van Marthy maar ben nog even druk met andere projecten. Maar een idee is er al.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie woordspeling en wat een prachtig pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een beeldschoon strikje. Dat je dat van zo'n lint zo eenvoudig kunt maken zeg!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marthy is een schat en wat maakte je er een mooi cadeautje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he zo'n doos vol schatten! Daar kan ik ook zo blij van worden. Mooie 'restjes'!! Ik had zelf ook zo'n fijne vondst, ga er straks over bloggen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen