1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 15 februari 2017

a snail mail DIY ~ a tiny pleasures garland

Steeds meer vrouwen in mijn directe omgeving kennen mijn blog en mijn bezigheden.
More and more women in my immediate surroundings know my blog and my activities.

En ik word steeds vaker verwend met allerlei moois, van allerhande papierwaren tot een adoptieplant. Daar ben ik blij mee.
Ik heb zelfs een kunstwerk in bruikleen gekregen, daarover later meer.

And I am increasingly spoiled with all sorts of beautiful things, such as stationary and an adoptive plant. I am happy with that.
I even got a piece of art in loan, more on that later.

Mijn zusje bewaarde alle pagina's van haar Flow scheurkalender 2016 'A year of tiny pleasures' door Deborah van der Schaaf en gaf ze aan mij. 

My sister kept all the pages of her Flow tear calendar 2016 and gave them to me. Illustrator Deborah van der Schaaf drew one tiny pleasure for every day of the year.


Ik gebruikte mijn grote pons om, van mooie kleine gelukjes, cirkels te maken en naaide er een slingertje van.  
I used my big punch for some beautiful tiny pleasures and sewed a little garland.



Een klein-geluk-afvink-slingertje!
A tiny-pleasures-tickoff-garland!

Meer snail mail DIY's vind je hier:
More snail mail DIYs can be found here:

"To send a letter is a good way to go somewhere without moving anything but your heart."
Phyllis Theroux (schrijfster/writer)

14 opmerkingen:

  1. Jouw slingers zijn super!!! Inmiddels heb ik (gelukkig) na de verhuizing jouw mooie patroonslinger weer teruggevonden 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je slinger hangt hier nog steeds hoor. Nog altijd blij mee. Ik vind je ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo'n grote pons dat lijkt me tof om te hebben. Die slinger is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee om zo de tiny pleasures te blijven beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, zo'n slinger! En fijn van al die mensen die weten wat je doet en dingen doorgeven, dat geeft een leuk gevoel denk ik.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! En superfijn wanneer mensen je op deze manier in je nopjes doen schieten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, en wat nog fijner is, ik ben de gelukkige ontvanger van 1 van de slingers. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like it when people near me bring up a conversation or comment about something from my blog. You mean that people actually read it?!? Good for you for the friendly dialogue... and your creative garland idea :) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Perfect papier voor een prachtige slinger. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen