1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 12 februari 2017

a loving gesture

Een hart verbeelden we vaak op een eenvoudige, maar veelzeggend manier.
The image of a heart is often simple, but meaningful.

In Huize Mooij doen wij niet aan Valentijnsdag. We doen ons best om dagelijks een liefdevol gebaar te maken.
At Residence Mooij Valentine's Day is no reason for gifts. We do our best to make a loving gesture daily.

Ik maak wel graag iets moois en zag een leuke zelfmaker via PoppytalkVoor Valentijnsdag en alle andere dagen.
I do like to make something beautiful and saw a nice DIY via PoppytalkFor Valentine's Day and every other day.


Wat heb je nodig:
stevig karton
potlood
hobbymes of schaar
snijmat
(schoolbord)verf
kwast/penseel
garen/koord
tape

What do you need:
strong cardboard
pencil
hobby knife or scissors
cutting mat
(chalkboard) paint
paint brush
yarn
tape
Ik tekende een groot hart op het karton. 
Met een hobbymes heb ik het uitgesneden en de twee inkepingen gemaakt. 
En ik verfde het met schoolbordverf.
Met tape bevestigde ik een zwart koord aan de achterkant van het karton.

I drew a big heart on the cardboard.
I cut it with a hobby knife and made the two notches.
And I painted it with chalkboard paint.
With tape I attached a black cord to the back of the cardboard.

Nog een eenvoudige zelfmaker en een toetje voor liefdevolle dagen.
Another simple DIY and a dessert for loving days.

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan. Ik heb geen partner maar ga de zoon zijn lievelings eten maken en de dochter een kaartje in haar koffer doen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dat je dat doet. Het zijn de kleine dingen...

      Verwijderen
  2. Lovely idea! I am going to make one... and put a reminder for the children's chores on it... a bit of love with the nag ;) Thanks for the inspiration <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij doen ook niet aan Valentijn maar dit is wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er weer een prachtige eigen draai aan gegeven. Mijn handen jeuken om hem ook te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, dat zwart en roze samen. En groot gelijk heb je, van die liefdevolle gebaren élke dag.
    Dit hartje kan je dan ook alle dagen laten hangen :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En het is een geheugensteuntje om liefdevol te zijn ;-)

      Verwijderen
  6. Heel tof! En als je het steeltje er door steekt en er dan achter zo'n proefbuisje plakt dan heb je een verstopt vaasje... maar dat is waarschijnlijk "TE praktisch" gedacht... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed idee, zo'n plastic buisje heb ik nog liggen!
      En TE praktisch bestaat niet ;-)

      Verwijderen
  7. Dit bericht had ik even gemist. En dat zou toch wel heel jammer zijn. Mooi gemaakt Ageeth, en gelukkig kan dat het hele jaar door.

    BeantwoordenVerwijderen