1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 6 februari 2017

a give away ~ mini Liesje

Ik ben fan van de vazen van Hella Duijs.
I'm a fan of the vases from Hella Duijs.

Er is nu een mini Liesje, van 5,5 cm hoog. Het perfecte vaasje voor de, door kleine knuistjes, liefdevol geplukte madeliefjes en voor de geknakte bloem uit die mooie bos.
En wat denk je van wat sneeuwklokjes, die eigenlijk buiten op hun plek zijn, maar waar ik binnen ook zo van geniet.

Now there is a mini Liesje (Lizzie), 5.5 cm high. The perfect little vase for, by small fists, lovingly picked daisies and for the kinked flower from that beautiful bunch.
And what about some snowdrops, which are actually on their place outside, but I enjoy them also inside?



Binnenkort is Hella's nieuwe webshop online en dan zijn ook de nieuwe mini Liesjes tijdelijk te koop in diverse kleuren.
Ik mocht al eerder mijn bestelling doen en ik geef een mini Liesje weg aan een van mijn trouwe volgers.
Het is een kadootje, omdat ik blij met jullie ben!

Hella's new shop is soon online and then the mini's are temporarily available in various colors.
I was allowed to order before the opening and I give a mini Liesje away to one of my loyal followers.
It is a gift, because I am happy with you.

Voorwaarden:
* laat een reactie achter op dit blogbericht;
* je bent al volger (op Bloglovin', Google+ of anderszins).
We gaan lootjes trekken.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

Conditions:
* leave a comment on this blogpost;
* you are a follower (on Bloglovin', Google+ or otherwise).
We draw lots.
I also send internationally, but not registered.

 Laatste dag om mee te doen is zondag 12 februari (23.59 uur Nederlandse tijd).
Op Valentijnsdag maak ik de winnaar bekend.

Last day to join is Sunday, February 12 (23.59 Dutch time).
On Valentine's Day I announce the winner.

16 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi vaasje, Ageeth. En mooi gefotografeerd ook, zo met die sneeuwklokjes.
    Ik loot niet mee, want ik heb een heel schattig klein vaasje en ben juist een beetje opruiming aan het houden.
    Maar de winnaar is een bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk :)
    Ik ben volger via bloglovin en kreeg regelmatig een "piesbloem" (=paardebloem op zijn Vlaams) cadeau ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, wat een schat van een vaasje is dit zeg! Daar gaan er vast veel van verkocht worden want ik ken heel veel kleintjes die graag een boeketje plukken. Ik zet ze meestal ik een leeg olvaritpotje met een hoesje daaromheen gehaakt, maar dit is veel schattiger! Ik organiseer ook een give away op mijn blog, misschien vind je het leuk om daar aan mee te doen? Het kan tot morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo mooi, sneeuwklokjes. En wat een schattig vaasje. Ook nog in mijn lievelingskleur voor vazen, wit. Dus ja, ik loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am SO jealous of your snowdrops! Have a good week xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf vaasje! Hele mooie foto's ook zo met die zwarte achtergrond. Ik doe graag mee met de give-away, verheug me enorm op alle bloemen die straks gaan bloeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sneeuwvlokjes staan al wel boven de grond maar nog niet in bloei hier.........
    Wat lief dat je je vaasje gaat verloten. Ik ben al vaak door jou verwend maar maak ook dit keer nog graag een kansje. De vaasjes van Hella zijn te leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou ook graag meeloten, Ageeth. Ze zijn te leuk om niet mee te doen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Krijg ook regelmatig kleine bloemetjes, ook onkruid, cadeau van de kleinkinderen.
    Het is een schattig vaasje maar ik hoef niet mee te loten.
    Schitterend die sneeuwklokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe niet mee want ik heb zelf enkele kleine vaasjes dus gun ik iemand anders een kansje op dit leuke vaasje. Mooie foto's gemaakt,zo simpel van een wit vaasje en wat witte bloemetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi delicaat uitziend vaasje. Wat laat je het mooi zien op je foto's. Voor de viooltjes en madeliefjes geplukt uit het gras voor de maaibeurt.Toch gun ik haar aan een ander. Ze verdient het beste plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoeperig vaasje! En ook zo'n lieve naam. Ik doe graag mee.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's van de sneeuwvlokjes en de mooie vaas. Echt super!
    Ik loot niet mee, want ondanks dat ik het vaasje prachtig vindt heb ik een hele brede collectie aan vazen en ik gebruik er maar twee....
    Maar het is weer een super leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje mina Ageeth, wat een ontzettend lief gebaar! Ik doe dolgraag mee en waag ook een kansje. Heb hier een grietje met 'pluk grage knuistjes', zo'n vaasje zal dan vaak gevuld zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh joepie, ik ben nog niet te laat om mee te doen! Ik had het een hele tijd druk en moest alle blogs nog inhalen :-)
    Ik vind het wel een heel knap vaasje, ik houd van witte vormen en korte bloemensteeltjes :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi vaasje met die prachtige sneeuwklokjes. Lief dat je een vaasje weggeeft! Ik loot niet mee, maar weet zeker dat hier iemand heel blij mee gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen