1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 25 januari 2017

appreciation

Soms tref je mensen die consequent zorgzaam en attent zijn.
There are people who are consistently caring and attentive.

Hun gedrag vinden we heel snel vanzelfsprekend.
Ook zij verdienen een blijk van waardering.

We take them for granted.
They also deserve a token of appreciation.

Ik vulde een doosje met chocolade en toffees in haar favoriete smaken en allerlei soorten mooi verpakte thee.
Het potlood geeft al een hint.

I filled a box with chocolate and fudge in her favorite flavors and all kinds of beautifully packaged teas.
The pencil already gives a hint.

Ik gebruik patroonbladen uit oude handwerktijdschriften vaker als inpakpapier. Kijk maar eens hier en hier.
Het groene lint knipte ik van een sinaasappelnetje.

I use sewing pattern pages from old craft magazines more frequently as wrapping paper. Look here and here.
I cut the green ribbon from an orange net.

32 opmerkingen:

  1. Wat lief van je. Origineel ingepakt in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drie vliegen in één klap! Ik geef blijk van mijn waardering, ik zoek kadootjes uit en mag ze mooi inpakken en ik wijd er een blogbericht aan.

      Verwijderen
  2. Mooooi!! Ik hou van de combinatie felgroen met knaloranje!
    En een lief gebaar van je, waar ik helemaal mee akkoord ben.
    Soms zijn we het gewoon zo gewend dat bepaalde personen er altijd zijn en altijd klaarstaan..
    Wat goed dat je ze 'in de bloemetjes' zet.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit. Ik zei het al eerder, jij hebt er echt talent voor, voor het maken bedoel ik. En ook mooi dat je daar dan aan denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Zowel de bedoeling als het resultaat!! Inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan weer. De ontvanger was er vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve blijk van waardering. Een ontvanger zal misschien wel zeggen dat het helemaal niet hoeft, vanzelfsprekend is... maar zo vanzelfsprekend is het niet. Evenmin als die waardering tonen. Mooi gebaar in weer zo'n mooie Ogenzalf verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig geschenk, met een waardevolle boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zit in het kleine, want iemand moet zich er niet ongemakkelijk door voelen.

      Verwijderen
  8. Dat is nog eens op en top hergebruik, sinaasappelnetje als kado lintje! Geweldig bedacht.
    Het resultaat is weer een erg mooi en creatief kadootje, een echte 'by Ageeth'!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg de laatste tijd van mensen in mijn omgeving, zoals collega's die met pensioen zijn, van alles aangereikt. Spulletjes voor snail mail, pagina's uit een oud tijdschrift met inpakideeën enzovoort. Zo lief en inspirerend!

      Verwijderen
  9. Wat origineel ingepakt! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gebaar van jou! Schreeuwers krijgen al aandacht genoeg, terwijl het juist de fluisteraars zijn die wel een extraatje verdienen. En wat een leuk idee om patroonpapier te gebruiken, dank voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh hoe mooi verpakt en nog zo ecologisch ook! Dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful... not only the package... but that you have a friend like that! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent je beroep misgelopen Ageeth! Of nee... het kan nog steeds... ik zou er je beroep van maken! Mensen verrassen met mooi verpakte cadeautjes in opdracht! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn! Ik vind in jullie in ieder geval een fijn publiek.
      Maar de meeste mensen zijn - in tegenstelling tot in het 'echte' leven - niet zo geïnteresseerd in de verpakking ;-)

      Verwijderen
  14. Met veel liefde gemaakt, dat straalt er vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen