1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 7 januari 2017

an ode

Echte post maakt mij blij.
Real mail makes me happy.

Tijdens de weken van mijn examens en griep lag er regelmatig een envelop in de brievenbus. Maar ik voelde mij zo beroerd dat ik ze apart legde, voor betere tijden. Het werd een veelbelovende stapel. 
Ik deel de inhoud met jullie. Het is mijn ode aan de vrouwen die moeite doen om echte post te maken en daarmee betekenis geven aan zichzelf en de ander. Noem het iets kleins, voor mij is het groots.

During the weeks of my exams and the flu there was regularly an envelope in the letterboxBut I felt so bad that I put them separately, for better times. It became a promising stack.
I share the content with you. It is my ode to the women who bother to make real mail and therefore give meaning to oneself and the other. Call it something small, it's grand for me.
.
Van Els van Dingen die fijn zijn. Ik lees mee met dE LeeSclub van Els en ik beveel het je van harte aan. 
Dank je wel Els, voor je mooie, eigen kaarten (en het origineel).



Van Liza van Confetti Lab. Liza is enorm creatief en maakt zelfmakers voor CraftKitchen en MoodKids.
De schitterende inhoud van haar envelop is ook zelf gemaakt. Dank je wel Liza!



Van Alet van Toilylu (en dochter Lynn). Op Alet's blog zie je duidelijke foto's van de prachtige kaarten.
Dank jullie wel dames, het maakt mij vrolijjk!


Van Marloes van ByMarloesThuis. Wat mij betreft maak je een eigen lijn met kaarten Marloes!
Dank je wel voor je fijne post.


Van Toos van In de weer. De engel is, met uitzondering van de houten kraal voor het hoofd, gemaakt van afval (kijk hier).
Dank je wel Toos!



Ook Marthy van Heen en terug naar de Ard├Ęche heeft de smaak te pakken en daar doet ze mij (en vele anderen) plezier mee. Dank je wel Marthy!

Lieve Jeanette van Hip en Kleurig en Nicole van PriePraat, ook jullie respectievelijke bijzondere haakwerk en swap krijgen nog een ereplaats op mijn blog en dat geldt ook voor de speciale envelop van Alet van Toilylu.
Wordt vervolgd! 

14 opmerkingen:

  1. Oh wat ben je verwend. Heerlijk en het is je zo gegund in deze voor jou lastige tijd. Heerlijk dat je er zo van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kunststukjes zijn er met liefde voor je gemaakt.
    Geniet ervan, het komt je toe
    Nog een fijn weekend
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne verzameling liefs. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!! Origineel en uniek! Fijn dat we mochten meekijken en -genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat een leuke verwennerij zeg! Wat fijn dat je er zo blij van werd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel leuks gekregen! Ik word ook blij van echte post, zowel het maken als het krijgen ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow wat een verwennerij! Dat was een heel postpakket zo te zien... lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke post heb jij gekregen zeg!Daar kan je nog even van nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genieten met een grote G als er weer iets moois in de brievenbus ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je in een moeilijke tijd zoveel liefs in je brievenbus mocht krijgen. Wat is de blogwereld op deze manier toch mooi. Zoveel inspirerende vrouwen, ik ben blij er deel van uit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh! Misschien moet ik echt post maar eens toevoegen aan mijn goede voornemens lijstje van 2017!
    Wat leuk!

    Gelukkig nieuwjaar nog, ik was hier nog niet gepasseerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat het weer wat beter met je gaat.
    Fijn al die post en het is weer een inspiratiebron voor de volgende Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw brievenbus staat regelmatig te dansen volgens mij. Wat een blije momentjes zul jij hebben als de postbode weer geweest is. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen