1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 2 december 2016

the art of paper folding by my mother

Het schrift van mijn moeder staat vol met voorbeelden van papiervouwkunst, origami.
The notebook of my mother is full of examples of the art of paper folding, origami.

Met het Sinterklaasfeest om de hoek, laat ik eerst de mijter zien.
Our Sinterklaas celebration is just around the corner, so I show his miter first.








Op het internet kon ik dit voorbeeld niet vinden, dus het exemplaar uit het schrift moest eraan geloven.
With the help of the example from the notebook, this is the DIY.


Ik wens jullie plezier met ons Sinterklaasfeest en met alles wat je doet.
I wish you fun with our Sinterklaas celebration and with all that you do.


schoteltje / saucer ByMarloesThuis

17 opmerkingen:

  1. Dat je dit nog van je moeder mag leren, hoe mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook en dit is nog maar het begin ;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik wens jullie ook veel plezier. En bedankt voor je prachtige post. Ik was er stil van ♥

      Verwijderen
  3. Ik vind hem helemaal geweldig!
    Ook nog steeds erg blij met m'n bordje. Maar hier zijn de pepernoten al op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben van het bewaren en dat pakt de ene keer beter uit dan de andere ;-) Maar wat waren ze lekker, chocoladetruffel met een hint kaneel.
      Ik wens jullie veel uitpakplezier, X

      Verwijderen
  4. Jullie doen dat heel anders dan wij maar super mooi gedaan. Wij gaan morgen avond naar mijn ouders voor Sinterklaas 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla en ik wens jullie ook veel plezier samen.

      Verwijderen
  5. Prachtig. En zo'n heel rijtje op een langwerpig pakje is ook leuk gedaan. Je foto's vind ik trouwens super. Echt de sinterklaas-sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig schriftje en wat een bezit! Een sinterklaasmuts. Hoe leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ben weer boven water, goed om van je te lezen. Rustig uitzieken nu, X

      Verwijderen
  7. Ik las eerst even het blogje over het schriftje van je moeder, had ik helemaal gemist, wat mooi dat dat bewaard is gebleven! Echt iets om te koesteren en fijn dat jij haar werk in een nieuw jasje steekt en hier nu met ons deelt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi... hoe fijn zo'n boekje van je mama! Koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder. Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn vader is daar ook super goed in!
    Hij maakt zo een kattenhoofd waar je op moet blazen - geweldig gewoon.

    Heerlijk toch, dat boekje.

    BeantwoordenVerwijderen