1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 7 december 2016

keep breathing

Afgelopen maandag heb ik mijn eerste examen gedaan en dat ging goed genoeg. Althans, de resultaten volgen in januari.
Last Monday, I made my first exam and that went good enough. At least, awaiting the results in January.

De komende twee weken staan er nog drie examens gepland en maandag geef ik, samen met collega en klasgenoot S., een presentatie over de naoorlogse (Nederlandse) literatuur.

The next two weeks there are three exams scheduled and Monday I give a presentation, together with colleague and classmate S., about the post war (Dutch) literature.

Maar vanmiddag ben ik aan de keukentafel gaan zitten, om te doen wat ik graag doe. Ik pakte kadootjes in.
Ik werk in een klein team. Vaak geven we elkaar, samen met onze goede wensen voor Kerstmis en het nieuwe jaar, een klein kadootje.

But this afternoon I sit down at the kitchen table to do what I love to do. I wrapped presents.
I work in a small team. Often we give each other, along with our best wishes for Christmas and the new year, a small gift.


Jaren geleden maakte ik deze stempel van een roodborstje.
Het is mijn allereerste stempel en het begin van hernieuwde creativiteit. Ik stempelde nu op vilt en knipte de omtrek uit.

Years ago I made this stamp of a robin.
It is my very first stamp and the beginning of renewed creativity. I now stamped on felt and cut out the outline.



23 opmerkingen:

  1. Succes met je examens. Tof ingepakt. En ik vind je schaar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla. De schaar is een goed model ;-) En geschikt als zgn. borduurschaar.

      Verwijderen
  2. Belangrijk om een pauze in te lassen in een drukke periode. Knap ook dat je dat lukt. Ik vind dat lastig en ben er dan meestal te onrustig voor. Je kadootjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is mijn manier om me af te sluiten voor teveel prikkels en het bezig zijn en het resultaat geeft een goed gevoel.

      Verwijderen
  3. Leuk geworden! En toi toi toi voor de andere examens! Kont vast goed. En super schattig dat roodborstje. Met het hartje op zn vleugel..... lieffff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Daniëlle, jij ook succes en tot maandag.

      Verwijderen
  4. Succes met de examens. Wat zijn je cadeautjes lief, de ontvangers zullen blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marthy, ik maak graag anderen en mijzelf blij ;-)

      Verwijderen
  5. Druk dus. Fijn dat het goed gegaan is met je examen! Dat roodborstje...zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Druk met hoofdletters en het is fijn om dan wat met de handen te doen.

      Verwijderen
  6. Wow, ik zou zo'n cadeautje te mooi vinden om uit te pakken!
    Wat fijn en gezellig met dat kleine team, ze zullen wel blij zijn hiermee.
    En goed dat je even tijd nam om hiermee bezig te zijn, ontspanning zorgt voor betere prestaties! Ik duim voor je volgende examens!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verpakking... bijna te mooi om open te doen! Nog veel examengeluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het 1e examen goed ging, dat geeft je toch moed voor de rest.
    En prachtig ingepakt weer.
    Ik verheug me erop je zaterdag te zien (alleen als het kan he).
    ----------------------

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh dat wordt nog even wachten. Spannend!
    Wat ziet dit er mooi uit.
    X Liza
    P.S. heb je vorige week mijn post ontvangen? zoniet dan maak ik nieuwe psot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb op jouw reactie op een vorig blogbericht gereageerd met: "En bedankt voor je prachtige post. Ik was er stil van ♥". Dank!!

      Verwijderen
    2. Ooh hoe heb ik dat over het hoofd gezien :-)
      Fijn weekend Ageeth! X

      Verwijderen
  10. Fijn dat je een goed gevoel over je 1e examen hebt! De resultaten zullen vast prima zijn. Je stempel vind ik ontzettend schattig en het boompjes papier (?) prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful wrapping!
    I know that the exam period is stressful but I am sure that you will be proud of yourself when you find out your results! Hang in there.... you can do it! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een fijne werkplek. Wat zien je cadeautjes er mooi uit. 1 achter de rug. Nog 2 te gaan. Succes maandag! Wat komt er nog een hoop bij kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes hoor!
    Komt vast en zeker goed.

    En héél mooi ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf het zeggen, schitterend. Kampioen inpakster. Succes nog met de examens.

    BeantwoordenVerwijderen