1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 18 november 2016

peace & quiet

Ik maakte veel enveloppen voor blije post.
I made several envelopes for happy mail.

Ingrid van 365 Miles to Paris bracht mij op het idee om er tabbladen uit de Flow voor te gebruiken.
In dit blogbericht laat zij dat zien. Het papier van deze tabbladen is dikker, steviger.



Ik gebruikte zoveel mogelijk van de pagina's (zonder enveloppenmal) en het formaat van de enveloppen is dan ook een ruime A6.


Van een poster uit een Flow maakte ik nog eens acht enveloppen. Het geeft mij rust om dit soort werkjes te doen.
En ik geniet van het resultaat, wachtend op inhoud om te versturen.

Tip: de Decemberzegels mogen gebruikt worden van 14 november tot en met 6 januari en voor post tot en met 50 gram.
Dat scheelt voor een envelop tussen de 20 en 50 gram een tweede postzagel!

Bertie, Marloes, Alet, Sonja, Sigrid, Marthy en Toos, er is een blije envelop met een stukje foam van de give away onderweg.
Ik heb meer post verstuurd. Wil jij ook graag post ontvangen, laat dat dan weten in een reactie op dit blogbericht.
Georgina, mail jij je adresgegevens? Mijn mailadres staat rechts onder het blogarchief.

It gives me peace of mind to make envelopes of beautiful paper from Flow Magazine.
And I love to fill them to send them away to spread some joy.

22 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat er 'hyggeligt' uit. Dat is Deens voor gezellig, maar tegelijkertijd zoveel meer. Het is een gevoel. Jouw werkplek geeft mij dat gevoel. En ik ben heel blij met mijn post. Wat een schattig lichtblauw envelopje zat er in. En dat kaartje met die wol, te leuk! Is van Ing-things denk ik he? Fijn weekend lieve Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel eerst netjes gemaakt hoor, de keukentafel ;-) Het kaartje is inderdaad van Ingrid.
      Hyggelig is een mooi woord.

      Verwijderen
  2. Oh als ik geweten had (en ik had het kunnen weten natuurlijk) dat er zo'n pracht envelop omzat had ik meegedaan aan de give away. Nee dat zou te hebberig zijn 😉 Ja ik wil graag post van je ontvangen maar wil eigenlijk eerst zelf sturen. Dus als ik nou vaart maak...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij gaan swappen toch? Pak ik een beetje groter aan, maar niet verontrustend ;-) Ik heb al een begin gemaakt.

      Verwijderen
    2. Ja leuk! Ben gelijk begonnen :)

      Verwijderen
  3. Zo leuk!! En zo goed dat je het gewoon doet in deze drukke tijden. Zo belangrijk geeft zoveel rust en plezier! Happines is ook leuk om te gebruiken misschien..... ennuh post is altijd leuk... maar dat pannekoekplantje ook! Is die makkelijk te stekken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht het pannekoekplantje in juni en haalde er gelijk zeven stekjes af. Die zijn inmiddels vergeven. Er groeien al weer vier kleintjes, dus dat komt wel goed Danielle.
      Krijg ik maandag je adres? Goed weekend.

      Verwijderen
  4. De Flow is mooi van het begin tot het einde. Het ontvangen, bekijken, lezen, bewaren, nog eens lezen, bekijken en uiteindelijk iets maken van het papier met de mooiste kleuren en motiefjes!!!!! En de schitterende postzegels maken het helemaal af. Ik voel me vereerd om daar eentje van mogen te ontvangen. Fijn weekend! Veel liefs Alet PS Ben je weer beter?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben aan het opruimen geweest en ontmantelde oude Flow's (een paar exemplaren uit 2010 en 2011). De postzegels kocht ik bij Ingthings en ik vond een set van 50 stuks in een kringloopwinkel. Mooi spul! Maandag verstuurde ik de envelop met jouw naam, dus die zal eerdaags aankomen. En ik ben weer beter. Liefs terug, X

      Verwijderen
  5. Joepie, wat fijn! Dankjewel Ageeth!
    Je maakt me blij :-)
    fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die enveloppen! Ik kreeg van een vriendin een stapel oude Flows en aangezien ik die van mezelf nooit wil verknippen, kan ik nu helemaal los gaan! En dat ben ik dan ook aan het doen dit weekeinde, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van alleen die enveloppe word ik al blij. Wat zien ze er leuk uit zeg!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar word je van zelf vrolijker van,zoveel kleurtjes!Plooi jij maar rustig verder,de ontvangers gaan content zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je post heb ik inmiddels ontvangen. Prachtig is de kaart met de lampionnen. Ik vond hem al mooi op je blog maar nu in het echt, schitterend. Dankjewel en met het foam ga ik zeker aan de slag en laat het zeker zien. Groeten en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk, dat ik weer post van je kreeg. Ik ben er hartstikke blij mee. Dankjewel, Ageeth. Ik ga vandaag ook iets proberen met de foam, maar ik weet niet of ik het laat zien, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat leuk ziet dat er uit! Die enveloppen met die mooie geborduurde patroontjes.
    Ik vind het altijd leuk om post te ontvangen. X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kwam bij het opruimen en envelop met jouw adres tegen....(blijkbaar niet door de ballotage gekomen :-)). Dus ooit komt je nog vast iets toe....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik kreeg een mooie envelop van je in de bus. Fijne post erin, het leuke kaartje met de lampionnen, het bootje en dan natuurlijk het foam. En nu aan de slag er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! Great work! The "Peace and Quiet" title to your post also seems like heaven ;) Wishing you an awesome week xox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Ageeth, zaterdag heb ik jouw top post ontvangen! Wat een verrassing! Wordt ik erg blij van! Super bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor! (De enveloppen, maar ook de pannenkoekenplant :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk! Mooie stijl gebruikte je. Bedankt voor de vermelding :-)

    BeantwoordenVerwijderen