1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 27 november 2016

mindful with paper

Inspiratie, ideeën te over.

Vaak zijn mijn zelfmakers seizoensgebonden.
Het is zaak (op tijd) te beginnen of zo'n idee te bewaren voor volgend jaar.

Ik ga dus weer naar school. Elke maandag zitten we samen in de klas, 13 vrouwen met een leeftijd tussen de 35 en 60, allen werkzaam in een bibliotheek in de regio en onze eigen docente. Om ons werk te mogen blijven doen volgen we de opleiding bibliotheekmedewerker, een soort van gedwongen vrijwillig (in een reorganisatie). Deze opleiding in deeltijd neemt normaliter 1,5 jaar in beslag en wij mogen het in één jaar doen. Ik hoef niet uit te leggen dat iedereen een vol leven heeft, waar één schooldag per week aan wordt toegevoegd en er minimaal één dag per week aan huiswerk (theorie en praktijk) besteed moet worden
Jullie kunnen je wel voorstellen dat het een band schept.

Voor de komende feestdagen en het nieuwe jaar wil ik iedereen een hart onder de riem steken. Dan hebben al we vier examens achter de rug (drie schriftelijke en één mondeling).
Voor mijn idee heb ik een zakje nodig met een bodem en die maakte ik al eens vaker naar een DIY van Ingrid van Ingthings (kijk hier). Ik gebruik geen dubbelzijdig tape, maar een lijmroller van Action en masking tape. En mooie pagina's uit oude Flow's.

En het is ook nog eens een heerlijk werkje om te doen.
Ik ben in ieder geval op tijd begonnen. Wordt vervolgd!

Only in Dutch, sorry!

11 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Ageeth. Daar gaan je klasgenoten blij van worden.
    Succes met je examens alvast. Je kunt het!
    Liefs Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht nog even met zakjes hoor, ben blij dat ik de enveloppen onder de knie heb;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je! Ik wens jullie ook allemaal veel succes! Niet leuk dat zo'n cursus min of meer 'verplicht' is, maar je zal er wel het beste van maken. En fijn dat je dan al die medecursisten hebt ontmoet en nu toch nog je creativiteit kwijt kunt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap hoor dat je de opleiding volgt. Het is niet niks om 2 dagen extra te plannen in een week die al vol zit. Mag je best een beetje trots op jezelf zijn!!!!! In ieder geval veel succes met de examens die nog komen gaan. De zakjes staan ook nog op m'n to do lijstje. Zijn erg leuk en vrolijk! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend attent van je zeg! En de zakjes zijn ook nog eens super leuk! Veel succes met deze pittige, maar vast hele leuke, weken! Zet 'm op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi gebaar. Succes met de opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief dat je met al je drukte de moeite en tijd neemt om anderen een hart onder de riem te steken! Bij deze voor jou ook een hart onder de riem en succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! I wish you good luck for your exams.... although I am sure that you will do well xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je om zo aan je klasgenoten te denken.Succes met de examens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pittige periode is het zeker maar ook wel mooi hoe het jullie als groep mensen bij elkaar brengt. Heel veel succes allemaal met de komende examens!

    BeantwoordenVerwijderen