1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 23 november 2016

boost my mood

De decembermaand is examenmaand voor mij.
The month of December is exam month for me.

En wat laat ik mij graag afleiden door een bezoek aan een tuincentrum of een kringloopwinkel.
And I'm easy to distract with visiting a garden center or a thrift store.

Ik ben gek op vazen en dit exemplaar lachte naar mij.
Het is een Lotus (1522) van "Flora" Gouda-Holland handwerk, waarschijnlijk uit de jaren 60 of 70.

I love vases and this one was laughing at me.
It is a Lotus (1522) of "Flora" Gouda-Holland handicraft, presumably from the 60s or 70s.


Ingrid, van het altijd inspirerende blog Ingthings, stuurde roze schoenen om lichtvoetig op pad te gaan en bootjes om met de stroom mee te varen. Ik stuurde haar blije post en kreeg daar een heel mooi compliment over.

Ingrid, from the always inspiring blog Ingthings, sent pink shoes to go lightly and boats to sail with the tideI sent her happy mail and she made me a very nice compliment.


11 opmerkingen:

  1. Een fijne ontspanning, op zoek naar moois in de kringloopwinkel en in het tuincentrum. Naast al dat moois is er ook veel inspiratie te vinden.
    Je prachtige envelop is binnen hoor. Hartstikke bedankt. Druk aan het bedenken watvoor stempel Ik met de foam ga maken. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty, die vaas! En die favo bezoekjes....die snap ik wel hoor! Kringloopwinkel-Tuincentrum, héérlijk! Ik weet niet wat voor 'n examen je straks moet doen maar alvast veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lees ik twee blogs achter elkaar over mooie kringloopvondsten. Ik ga morgen ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, die kaartjes en dat groen en die vazen...
    Ik wens je veel succes met examens!
    - En nog hartelijk bedankt voor de mooie envelop die ik gisteren in mijn brievenbus kreeg!!
    Ik weet nog niet welke stempel(s) ik ga maken... maar ik vond het leuk alvast zo'n lampionnetjesafdruk van jou te krijgen! Ik was er blij mee! -
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo.... thrift store! Now, that is a good idea ;) Good luck with your exams xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kringloopwinkels bezoeken is altijd een heerlijke afleiding! Mooie vaas heb je gevonden Ageeth! Je gaat ons vast op de hoogte houden hoe je examens verlopen naar voor nu alvast heel veel succes met leren en het gaat je vast lukken XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vazen heb je gevonden. Ze zijn echt heel seventies vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk deze afleiding :-)
    Veel succes en een heel fijn weekend!X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof tof tof en mooi mooi mooi én dikke merci voor je geweldige post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vazen. Mijn oog valt ook op het lijstje met veertjes. Allemaal gelukraapmomentjes? Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen