1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 5 november 2016

a happy letterbox

Het is elke keer bijzonder om een met zorg gemaakte envelop of verpakking in de brievenbus aan te treffen.
Each time it's special to see an envelope or package in the letterbox that is made with care.

Het is de persoonlijke aandacht, het plezier van de ander, de verrassing, het kleine dat zo groots is.
Post die een oceaan is overgestoken, is nog een tikje meer speciaal.
Eind 2013 deed ik voor het eerst mee aan een swap via Ishtar Olivera en Cecilia en ik werden aan elkaar gekoppeld.
Cecilia woont in Argentinië, haar grootouders hebben zich daar gevestigd vanuit Japan. 

It is the personal attention, the pleasure of the other, the surprise, the little that is so great.
Mail that has crossed an ocean, is even a little more special.
At the end of 2013 I participated for the first time in a swap, by Ishtar Olivera and Cecilia and I were linked.
Cecilia lives in Argentina, her grandparents have settled there from Japan.


Gisteren heb ik weer blije post van Cecilia ontvangen, hele mooie! Dank je wel Cecilia
Yesterday I received happy mail again from Cecilia, very beautiful mail! Thanks Cecilia 


De afgelopen maanden ben ik vaker verwend met echte post, die nog niet de verdiende aandacht heeft gekregen op dit podium. Zo was er twee keer lieve post van Jeanette van Hip en Kleurig. Toos van In de weer stuurde een envelop vol moois en fijne woorden. De inhoud van de vier enveloppen van de The Pretty Postal Flower Swap wil ik ook nog delen. En de snail mail van Fiona van Fiona loves to cook uit Maleisië moeten jullie echt zien!

Ik laat graag zien waar ik blij van word en echte post is zo inspirerend, voor mij en voor jullie.
I like to show what makes me happy and real mail is so inspiring, for me and for you.

Inimitable Original font van / by Kimberly Geswein

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post, echt een feestje! Ik word daar ook altijd blij van, ook van het zelf post maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What fantastic mail! Thanks for sharing it xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word ook happy van zo'n kleine dingetjes, het gaat er zelfs niet om wat er precies in de envelop zit hé :-)
    Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verveelt nu nooit hè. Echte mooie fijne post in de brievenbus. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat receptje! Heel fijne post op te krijgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestje is jouw brievenbus. Daar moet de postbode toch ook blij van worden 😀

    BeantwoordenVerwijderen