1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 29 oktober 2016

sleeping beauty


“I'll tell you a secret about storytelling. Cinderella, Snow White, Sleeping Beauty... were not perfect in the beginning. It's only a happy ending on the last page, right? If the princess had everything from the beginning, there wouldn't be a story. Anyone who is imperfect or incomplete can become the main character in the story.” 

Peach-PitShugo Chara!, Vol. 2: Friends in Need 


Shugo Chara is een Japanse strip, een manga gericht op meisjes in de tienerleeftijd.
Shugo Chara is a Japanese comic, a manga aimed at girls in the teen age.

13 opmerkingen:

  1. Dat is weer eens een andere benadering van een Pompoen :) Leuk!
    Wat een mooie tekst. Ja zo is het ook hè. Life is a fairytale. Aim for a happy ending. (Inmiddels heb ik wel alle fases van het sprookje doorlopen en richt k mijn pijlen nu op het Happy end :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan zeg jij dat je creativiteit stil staat....Dat las ik ergens in de reacties. Valt heel erg mee volgens mij. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een prachtig nieuw logo 'Ogenzalf'... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Speciaal! En een mooie tekst... weer fijn om te lezen, as usual!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very creative.... and so.... YOU! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kekke sleeping beauty! Wat heeft dit super leuk uitgepakt zo. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op de wimpertjes en oogjes. Deze zijn ook geweldig. Ik heb ze verwerkt in een kussenhoes voor Moodkids.nl.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen