1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 20 oktober 2016

signature

Veel bloggers krijgen in de loop van de tijd een eigen signatuur, een smoel.
A lot of bloggers get in the course of time their own signature, a unique identity.

Ik pakte een paar kadootjes in en toen ik klaar was zag ik opeens dat het onmiskenbaar Ageeths zijn.
I wrapped presents and when I was done, I suddenly saw unmistakable Ageeths.



Ik gebruikte een patroonblad uit een Marion van juli 1979 (en hier deed ik dat al eens eerder).
De stempelafdrukken zijn bladeren van de Monstera.
Die stempel maakte ik zelf (dat lees je in dit blogbericht) en
het gehaakte veertje ook (kijk maar).
Buiten let ik altijd op of er veren liggen, daar is het nu de tijd van het jaar voor.

I used a sewing pattern page from a Marion of July 1979 (and I did that once before here).
The printouts I made with my stamp of the Monstera leaf and
the feathers I crocheted myself (look).
Outside I always pay attention if there are feathers, now is the time of year.





Ik herken jullie stuk voor stuk, allemaal uniek. En allemaal geliefd!
I recognize each one of you, all unique. And all loved!

15 opmerkingen:

  1. Dat noemen ze in de kunstwereld 'handschrift' maar smoel klinkt veel leuker 😂! Veertjes raap ik ook vaak op. Ik zoek ze eigenlijk nooit zie ze gewoon! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En alweer zo fantastisch ingepakt, en dan die kleuren prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En andersom herken ik jou ook. Mooi is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de buitenkant van het cadeautje al zo mooi is..... Prachtig ingepakt zeg! Ik ben dol op de Monstera, wat een super stempel. Fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw smoel is zo onmiskenbaar mooi. Echte ogenzalf Wat een prachtig cadeaupapier zo. En veren zo fijn. Geen veer ontgaat me. Ze zitten in mijn tas, komen uit de was (vergeten), liggen in mijn auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe mooi gedaan,hergebruiken van wat je in huis hebt en in de natuur vindt,ik ben fan.Vooral de veer,zo mooi.Maar ook de stempels op het raderblad...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Je hebt helemaal gelijk wat de 'smoel' betreft. Leuk om bij stil te staan hoe we allemaal iets unieks toevoegen dat echt kenmerkend is voor één persoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tekst, en je hebt gelijk: dit is een typische Ageeth ;-)
    Ik vind het een prachtig idee, die combinatie van stempelen met dat speciale papier.
    En ik verzamel ook veren! Té mooi om op de grond te laten liggen!
    De meeste veertjes gebruik ik ook als cadeauversiering, maar enkelen hou ik als decoratie in huis, zoals wat pluimpjes van mijn vroegere kippen. Sentimenteel hé ;-)
    Wens je nog een fijne dag en bedankt voor de glimlach,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige upcycling zo! Echt het smoelwerk van ogenzalf. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kadootjes met een letterlijke en figuurlijke stempel van Ageeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, voor mij ben je heel herkenbaar, Ageeth, jij hebt je eigen stempel en maakt ze nog
    ook nog eens zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen