1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 27 oktober 2016

it was a special day

Wat is dat dan voor vriendschap?
Friendship through blogging.

Het is vriendschap ontstaan door interesse in elkaars blog, in elkaar. Door te reageren op elkaars blogberichten, elkaar te verrassen met echte post, contact te hebben via e-mail, vrienden te worden op Facebook. We hebben gemeenschappelijke interesses, ervaringen, onze kinderen zijn ongeveer van dezelfde leeftijd, kortom veel om te delen.
En dat deden we zondag voor het eerst in het echt. Eerst bij Marloes thuis (ByMarloesThuisen daarna bij tante Koosje
onder het genot van een high tea.



Alet (Toilylu) zei het zo treffend: "Je bent precies zoals op je blog!" En zo denken we er alle drie over.
Een mooier compliment konden we elkaar niet geven.


Ik kwam zondagavond thuis met tassen vol kadootjes en een hoofd vol goede herinneringen. En inspiratie. 
Lieve Alet en Marloes, bedankt voor jullie vriendschap en het gezellige samenzijn.
En voor al die mooie kadootjes. Wordt vervolgd.

Also via the Internet warm, precious friendships arise.
Last Sunday I met two blog friends in real life. The biggest compliment was that in real life we are just like we are on our blogs/Instagram. We greatly enjoyed our conversations and a high tea. And we have spoiled each other with many gifts.

More on that later!

Van links naar rechts/ From left to right: Alet, Marloes en ik.

Marloes maakte deze collage van de foto's die haar echtgenoot van ons maakte. Bedankt Marloes en IJf!

17 opmerkingen:

  1. Hoe fijn om hier te lezen dat jullie het zo aangenaam hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie leuk! Fijn dat het zo geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dag voor jou!
    En wat leuk voor mij dat ik in ene beeld bij jullie heb! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie het zo leuk hadden met elkaar. En die foto's zijn top, weet ik meteen wie wie is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal en mooi ook die foto's van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha op die eerste foto wilde je stiekem wegrennen :) Erg leuke foto's! En het bordje is ook zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het toch leuk dat het internet zulke vriendschappen mogelijk heeft gemaakt. En helemaal als er dan ook nog zo'n gezellige dag uit voortkomt. Geweldig die foto's van jullie 3en!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How fun... and rewarding! Glad you had such a great time! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is intens genieten! Ik ben zelf ook blij dat ik zoveel fijne mensen leer kennen via blogland. Ik zou het niet meer kunnen missen!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh deze zie ik nu pas voorbijkomen! Was een mega geslaagde dag als stempel op onze vriendschap XOXO!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. All hail to the new friendship, so precious! so happy to see all those lovely gifts!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk! Ik heb mijn beste vriendin ooit via het bloggen leren kennen. Genieten maar.

    BeantwoordenVerwijderen