1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 23 oktober 2016

a special day

Het is een bijzondere dag.
It is a special day.

Vandaag ontmoet ik Alet en Marloes, mijn blogvriendinnen van het eerste uur, voor de eerste keer in het echt.
Alet en Marloes hebben elkaar vorig jaar tijdens het Snorfestival al eens ontmoet.


Ik begon met bloggen in maart 2014 en Alet van Toilylu reageerde voor het eerst op een blogbericht in mei 2014. Marloes van ByMarloesThuis (eerst op Blogger en nu op Instagram) liet in september 2014 voor het eerst een reactie achter.
Inmiddels kennen we elkaar ook beter achter de schermen via Facebook en e-mail.

We hebben afgesproken in Nijmegen bij Marloes. Voor mij is dat een autorit van anderhalf uur en dat vind ik al een heel eind.
Alet woont in Noord-Frankrijk en haar rit naar huis duurt zo'n drie uur.

Waar ik mij thuis omring met bloemen, planten, kringloopvondsten en ander moois, heb ik voor tijdens de aurorit een playlist gemaakt. Nu leef ik gedeeltelijk in het stenen tijdperk, in ieder geval zonder smartphone. Oudste zoon (17) heeft mijn playlist op een USB-stick gezet en het gebruik gedemonstreerd op mijn multimedia- en navigatiesysteem. En hij maakte van de gelegenheid gebruik om voor het eerst een (illegaal) ritje met mij als bijrijder te maken in onze wijk.

Mjjn afspeellijst is er Γ©Γ©n speciaal voor een autorit alleen, om luidkeels mee te zingen, een emotionele.

Journey - Don't stop believing

Today I'm going to meet two blog friends of the first hour for the first timeI made a playlist for the car ride. I do not have a smartphone and the multimedia and navigation system in the car also has a lot of surprises for me. Eldest son (17) has put my playlist on a USB stick and showed how it works. And he made an illegal car ride in the neighborhood with me as co-driver.
My playlist is one especially for a ride alone, to sing along loudly, an emotional one.

Heb een fijne dag!
Have a nice day!

17 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me erg spannend! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk Ageeth. Een hele fijne dag gewenst. Doe ze mijn allerliefste groeten.
    Voor mij is het ook een beetje een speciale dag, mijn jongste zusje is jarig. Altijd gezellig om mama en de rest van de familie te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vandaag! Wat bijzonder dat jullie elkaar nu in het echt gaan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik denken dat jullie al van voor het bloggen vriendinnen waren. Een bijzondere dag. (Ik herinner me ook nog de eerste reactie. Die was van Els :) heel veel plezier samen vandaag. En met zo'n lekkere playlist wordt de rit erheen een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalige muzieklijst hoor! Geniet er maar van!
    En geniet ook maar fijn van de ontmoeting met je blogvriendinnen, klinkt superleuk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hoe leuk! Geniet ervan. En goede muziek keuze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh wat leuk om te lezen!!! Het was een supergeslaagde dag en het klopt wat Alet zei, jullie zijn in het echt net zo leuk als in blogland! Zeer zeker voor herhaling vatbaar πŸ’‹ πŸ’‹ πŸ’‹

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannende dag! Ben benieuwd naar het vervolgverhaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een hele mooie ontmoeting met twee hele bijzondere dames! Nogmaals erg bedankt allebei. En zeker weten: Tot ziens!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That is fantastic! Enjoy your visit :) One day, I would love to meet you in person as well xox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geloof zeker wel dat het een heerlijke en speciale dag is geweest, een dag om in te lijsten en met zo'n muziek is de autorit ook nog gezellig. Wij hadden ook een speciale dag. Mijn oppaskind van vroeger vierde gisteren zijn 19 de verjaardag en daar zijn we naar toe gefietst ( 96 km op en neer ) dus geen harde muziek om mee te blèren maar wel een heerlijke dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat leest ook als een fijne dag. De oppas van onze oudste (17) in zijn jonge jaren is er ook elke verjaardag bij, samen met haar man. Zo speciaal!

      Verwijderen
  12. Wat gezellig! En goed voorbereid is het halve werk toch?! ;) Jullie zullen het vast super gehad hebben. Voor Moving Slowly blogde ik al jaren eerder en heb daardoor één van mijn fijnste vriendinnen 'overgehouden'. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk om blogvriendinnen te ontmoeten. Ik had gisteren een fijne wandeling met blogvriendin Mirjam. Het bloggen brengt ons veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie playlist voor een hele speciale dag!

    BeantwoordenVerwijderen