1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 5 augustus 2016

not just any book

Er lag een grote envelop in de brievenbus.
There was a large envelope in the letterbox.

En in die envelop zat een prachtig pakje.
And in that envelope was a very pretty package.

Ingrid van Willenswaard van het blog Ingthings kondigde op de verjaardag van haar zoon een give away aan, namelijk een exemplaar van Kringloopgeluk. Het is Ingrid's eerste boek, uit 2013.
Ik heb mijn exemplaar weggegeven, aan Alet van Toilylu. Dat is wel een leuk verhaal. De versie van Alet lees je hier en die van mij hier.
Je raadt het al, ik heb ook weer een exemplaar van Kringloopgeluk. Geweldig, dank je wel Ingrid!

Ingrid van Willenswaard of the blog Ingthings announced on the anniversary of her son a give away, namely a copy of Kringloopgeluk (means Recycled Happiness). It's Ingrid's first book, of 2013.
I gave away my copy, to Alet of Toilylu. That's a good story. The version of Alet you read here and mine here.
You guessed it, I have a copy again of Kringloopgeluk. I love it, thank you Ingrid!

Het is een mooi, kleurrijk en inspirerend boek. Woensdag maakten we een vrij lange autorit en ik was bijrijder en haakte een aantal exemplaren van het klavertjevier van pagina 147.

It is a beautiful, colorful and inspiring book. Wednesday we made a rather long car drive and as front passenger I crocheted a number of four-leaf clover (on page 147).

's Avonds nam ik namelijk afscheid van drie collega's.
Dat doen wij altijd met een persoonlijk A4-tje gebundeld in een map en een kadootje in een mand, die uiteindelijk bomvol zit.

I used the four leaf clover at my pages for the farewell books for three colleagues who retire.


Ik maakte kaarten met mijn kersen-stempels en deed daar een klavertjevier bij. 
Mijn wensen voor de collega's die met pensioen gaan zijn een goede gezondheid en veel kersen op de taart.

I made my cards with my cherry stamps and added a four leaf clover to.
My wishes for the colleagues who retire are a good health and a lot of cherries on the cake.

11 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooi pakketje.
    En ook vast een mooi pakket voor de collega's.
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een 'Geluk' dat je nu weer een eigen 'Kringloopgeluk' hebt. Ziet er prachtig uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig pakje, heerlijk om zo verrast te worden. Maar wat jij voor je collega's maakte is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a nice surprise to find in your mailbox! I see that it has inspired you... how lovely! Your colleagues will love the thoughtfulness of your gifts xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel een heel leuke boodschap, van die kersen op de taart enzo.
    Mooie stempels trouwens.
    En dat boek vind ik ook geweldig! Ik heb net Ingrids nieuwste boek uit de bib geleend en ook dat boek is om van te smullen :-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moet een glimlach hebben getoverd! No doubt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw brievenbus kleppert wat af. Wat een feestje telkens weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb Kringloopgeluk ook in de kast staan. Ik vind die tekening zo mooi op het pakje.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hartverwarmende post. Creatief !

    BeantwoordenVerwijderen