1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 4 augustus 2016

happy mail by Celena

Er was post van overzee.
There was mail from overseas.

Post uit Canada, van Celena. 
Celena is een Canadese en woont met haar Zweedse man en drie zonen in Montreal. In haar blog Outnumbered by Boys doet ze verslag van hun dagelijkse leven. 
Celena is ook een blogvriendin van het eerste uur en haar reacties op mijn berichten doen mij altijd glimlachen.

Mail from Canada, from Celena. Celena is a Canadian and lives with her Swedish husband and three sons in Montreal. In her blog Outnumbered by Boys she writes about their daily life.
Celena is also a blog friend of the first hour, and her comments on my posts always make me smile.

Celena's happy mail doet mij ook glimlachen, zo attent en kleurrijk. Precies wat ik mooi vind.
Celena's happy mail also makes me smile, so thoughtful and colorful. Just what I like.


Een envelop vol vakantiesouvenirs! 
Het zeeglas is gevonden op het strand van Prins Edwardeiland (Canada).

An envelope full of holiday souvenirs!
The sea glass was found on the the beach at 
Prince Edward Island (Canada).

Kijk een zo mooi! 
Zeeglas is de benaming voor stukjes glas die je kunt vinden op het strand.
Ze zijn door verwering in de zee en het schuren langs stenen gepolijst.

Dank je wel, lieve Celena!

Look, so beautiful!
Sea glass is glass found on beaches that is weathered by the sea and sanding.

Thanks a lot, dear Celena!


Hey Pretty Girl font van / by Misti's Fonts

8 opmerkingen:

  1. Wat ben je verwend. Zeeglas is zo mooi, dat vind ik ook wel eens, neem het altijd mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer prachtige post ontvangen.
    Bijzonder dat zeeglas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... geweldig. En dan van Prince Edward Island. Daar zou ik zo graag naar toe willen. Het is de plek van Anne van het Groene huis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You are so very welcome, my dear blog friend! Glad that the mail made you smile :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om post te ontvangen van zo'n verre vriendin en wat voor post.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Ik heb zelf ook 'zeeglas' meegenomen van mijn laatste vakantie, love it!
    Geniet nog van je pakketje...en van jullie vriendschap,
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat mooi allemaal! Leuk ook al die internationale post.

    BeantwoordenVerwijderen