1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 12 juli 2016

small stuff, great pleasure

Ik maakte een pakje voor Manon van Haak en Pen als dank voor de Flow Weekly's.
I made a package for Manon of Haak en Pen (means Hook and Pen) in thanks for the Flow Weekly's.

Ken je Rijksstudio? Ga eens met de zwarte pijl in het witte vakje midden boven naar Zoek in Rijksstudio
Manon's favoriete bloem is de pioenroos. Ik zocht met dat trefwoord, maar ook met peony en pioenrozen.
Ik maakte een A4 print van de Pioenrozen van Nakamura Hôchû (1926) als inpakpapier voor de chocolade. 

The Rijksmuseum in Amsterdam has Rijksstudio.
Go and see with the black arrow in the white square on top center to Search in Rijksstudio.
Manon's favorite flower is the peony. I searched with that keyword in Dutch and English, also with peonies.
I made an A4 print of the Peonies by Nakamura Hôchû (1926) as wrapping paper for the chocolate.

Voor drie soorten thee maakte ik wikkels van papier uit een Flow, met daarop een afdruk van mijn stempel a cup of love.
For three kinds of tea I made wrappers of paper from a Flow, topped by an imprint of my stamp a cup of love.

Een bijzonder notitieboekje is verpakt in een mooie pagina uit een Flow Weekly met daarop een hangertje.
A special notebook is packed in a pretty page from a Flow Weekly and decorated with a small pendant.

In Rijksstudio vond ik deze afbeelding in de verzameling Crochet and Lace van Becky Hayes. Het is naaldkant uit Spanje (1600). Ik maakte een print op A4 formaat. 

In Rijksstudio I found this image in the collection Crochet and Lace of Becky Hayes. It is needlepoint from Spain (1600).
I made a print on A4 size.

In een plastic wenskaartzakje deed ik papieren allerlei, zoals een poëziealbumplaatje, een gebruikte postzegel met bloemen, een kaart van een oud bloemenkwartet, een verfkleurstaaltje met de naam Allerliefst.

In a plastic greeting card bag I did all kinds of paper, like a used postage stamp with flowers,
a card from an old flowers quartet, a paint color sample with a lovely name.

Maar eerst vroeg ik Manon om kort antwoord te geven op de volgende vragen:
koffie/thee, melk/puur/wit, kleur, tijdschrift, bloem, dier.
Daarna verzamelde attenties.

But first I asked Manon to give brief answers to the following questions:
coffee/tea, milk/dark/white, color, magazine, flower, animal.
Then I collected small gifts.

small stuff,
great pleasure

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi! Ze gaat genieten van je pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Goed idee om tijdschriften te gebruiken om cadeautjes in te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het was zo gaaf om te krijgen allemaal .....!
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en bijzonder doordat je het extra persoonlijk maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great job! Short of constantly repeating myself, I will say it again: I admire your creativity xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ageeth, ik kan nog veel van je leren. Jij bent echt een kunstenaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Of nee, ik bedoel eigenlijk Heel bijzonder!

      Verwijderen