1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 7 juli 2016

relax

Ik ervaar mijn leven al snel als druk en vol.
Dat heeft met mijn Asperger te maken. Maar eigenlijk is het ook echt druk en vol.

Ik ben de spil in ons gezin en ik sta mijn tante bij.
Zo heb ik gisterochtend een paar uur met mijn tante bij haar bank gezeten. Ze heeft een spaarrekening geopend om er al een mooi bedrag op te zetten. Ik ben er trots op dat we dat samen hebben bereikt het afgelopen half jaar.
En ik ben heel erg blij dat zij vanaf gisteren weer verzekerd is en dan gaat het om de opstal, inboedel, wettelijke aansprakelijkheid en rechtsbijstand. Dat had nogal wat voeten in de aarde, denk aan wanbetalingen en royementen in het verleden.


 
Na mijn werk vanochtend en de lunch thuis met oudste (17), heb ik een uurtje aan de keukentafel gefröbeld. Daar ontspan ik van. Er gaat eerdaags weer een blije envelop de deur uit.
Sinds een paar weken hebben we trouwens geen brievenbus van PostNL meer in de wijk en ik mis dat loopje. Ken je dat?
Vanavond krijgt oudste zijn diploma vwo Technasium en ik ben trots op hem.

Bij Postfabriek zag ik de 'Postick' van Tatjana Buisson uit Zuid-Afrika.
Het is een sticker met het formaat en de te beschrijven kant van een postkaart. Ik maakte er een mooie kaart van met een afbeelding uit een oud boek.
Bij Meerleuks zijn ze sinds kort ook te koop.

Only in Dutch, sorry!

19 opmerkingen:

  1. Ik heb hetzelfde als jij, maar dan door mijn ptss... En als het al wat minder gaat lijkt alles een berg te hoog. Maar ach, al mijn klusjes voor vandaag zijn weer van de baan dus... Soms is het leven lastig he!? Maar meestal mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw blog is deels ook herkenning voor mij :-) Mindfulness helpt mij enorm en soms maak ik een (mild) lijstje met wat er gedaan moet worden die dag. Afstrepen is lekker!

      Verwijderen
  2. Heel veel plezier(toch wel hop ik) bij de diploma-uitreiking. Je bent terecht trots.
    En wat een uitvinding he, die stickers. Superleuk.
    Maak je de Roodkapje kaart voor Bertiebo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De diploma-uitreiking was fantastisch. Ik was al trots op hem en daarna nog trotser :-)
      Zo'n avond houdt voor mij wel in dat ik niet uitrust in mijn slaap, maar dat is dan jammer.
      Je hebt het goed geraden, de post is naar Bertie gegaan.

      Verwijderen
  3. Some days you need to take care of you.... sending you hugs from our travels xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de zoon! Iets om trots op te zijn. Tof zo echte post... er is niks leukers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Zo leuk, een verrassing in de brievenbus <3

      Verwijderen
  5. Even een rustmoment en ontspannen; zo fijn en belangrijk!
    Goed hoor van je zoon en logisch dat je trots bent!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van je tante en jezelf om dit weer klaar te krijgen!Geniet maar van je knutsel momentjes en nogmaals proficiat aan je zoon,daar mag je terecht fier op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om trots op je zoon te kunnen zijn. Ik heb de Poststicks ook besteld. Ik ontdekte in mijn boekenkast een oud boekje met prachtige afbeeldingen van wilde planten. Mooi om kaarten van de maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je ze in Nederland besteld? Ik ben nieuwsgierig naar je boekje, maar dat komt vast wel voorbij.

      Verwijderen
  8. Oh Ageeth, ik had deze blog wel gezien, maar het was niet tot me doorgedrongen dat ik een Roodkapje zag, ik zat alleen maar naar die adreslabel te kijken. En ik had al helemaal niet bedacht dat ik zo'n geweldig leuke envelop zou mogen ontvangen. Echt super! Dankjewel ik ben er heel blij mee. Morgen op mijn blog en wil je mij je adres sturen aub. bettievdgriend@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, dan was het nog een echte verrassing!

      Verwijderen
  9. Felicitatie voor je zoon maar ook voor jou en wat je bereikt samen met je tante. Grote pluim.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je complimenten. Het is fijn dat het allemaal gedaan is :-)

      Verwijderen
  10. Druk, moe maar vooral iets om voldaan en tevreden om te zijn. Fijn voor je tante en wat goed van je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen