1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 19 juli 2016

ode to masking tape

Bij masking tapes geef ik toe aan mijn hebzucht.
The thought of masking tapes awakens my greed.

Het is dus nogal logisch dat ik er veel heb.
De meeste zijn van het merk MT, omdat die het beste blijven plakken en ik ze het mooist vind.

So it is quite logical that I have many of them.
Most of them are of the brand MT, because they stick to the best and I like them the most.

Masking tape (of washi tape) is Japans plakband van papier dat makkelijk (met de hand) afscheurbaar is.
Het is te koop in alle kleuren van de regenboog en met alle decoraties die er te verzinnen zijn.

Masking tape (or washi tape) is Japanese paper tape that is easy to tear (by hand).
It is available in every color of the rainbow and with all sorts of decorations.

Van al mijn blogberichten is er niet één gewijd aan masking tapes, terwijl ik het regelmatig gebruik.
Ik heb nu een label 'masking tape' gemaakt.

Of all my blog posts there is not one dedicated to masking tapes, while I regularly use them.
I have created a label 'masking tape' now.

Ik gebruik masking tape voor het decoreren van post en kadootjes, ik plak er enveloppen mee dicht en
hang er kaarten, foto's, gedroogde bloemen en dergelijke mee op.

I use masking tape to decorate mail and gifts, I close envelopes with it and I use it to hang
postcards, photos, dried flowers and the like.

Laatst was ik in Amsterdam en als eerste ging ik naar Vlieger papier
om de overweldigende voorraad masking tapes van MT in het echt te bekijken. Ik kocht er vier.

Recently I was in Amsterdam and at first I went to Vlieger papier (means Kite paper)
to see their overwhelming stock masking tapes in real. I bought four.

Ik kijk regelmatig naar mijn verzameling en ik word er blij van.
Ben jij fan van masking tapes?

I regularly look at my collection and it makes me happy.
Are you a fan of masking tapes?

7 opmerkingen:

  1. Je hebt er leuke uit gezocht! ik heb er niet zo veel maar ik ben wel fan van de tape's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een van de allerleukste uitvindingen ooit :-)
    De mogelijkheden zijn oneindig, één en al vrolijkheid met al die kleurtjes, motiefjes en figuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het eigenlijk pas ontdekt maar vind het geweldig spul en het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben fan en wordt blij als ik ernaar kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gevoel ken ik. Blij worden van spulletjes alleen al als je ernaar kijkt. Mooi die met die vogel en ook die groene, mijn lievelingskleur :)

    BeantwoordenVerwijderen