1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 16 juli 2016

kindness is magic

Het zijn de kleine dingen die het verschil maken.
It's the little things that make the difference.


Mijn man is direct leidinggevende in de levensmiddelenindustrie. In de fabriek is het een potpourri van culturen.
Hij neemt in principe geen geschenken aan, maar kan soms niet weigeren. En dat vind ik in het geval van deze Turkse baklava helemaal niet erg.

My husband is a direct supervisor in the food industry. It is a potpourri of cultures in the factory.
He takes basically no gifts, but sometimes he can not refuse. In case of this Turkish baklava I really don't mind.

Gisteren begon mijn zomervakantie van twee weken.
En ik vond deze mooie kaart en heerlijke chocolade in mijn kastje, van collega (en coördinator) Lucia. Zo lief!

Yesterday my summer break of two weeks started. And I found this beautiful card and delicious chocolate in my locker, from colleague (and coordinator) Lucia. So sweet!


Bij thuiskomst werd ik door mijn man verwend met Hollandse kersen en aardbeien.
When coming home, I was spoiled by my husband with Dutch cherries and strawberries.

11 opmerkingen:

  1. Baklava, lekker. Het is lang geleden dat ik dat geproefd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je vakantie!Ik heb volgende week een weekje verlof ;) En mmm lekker chocolade,kersen en aardbeien,wat lief van je collega en je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superbegin van je vakantie. Heerlijk niets doen Ageeth, het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, de kleine dingen des levens, heerlijk!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'Wees bevriend met kleine dingen' ken je dat poëziealbumversje nog? Fijne vakantie, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw vakantie begint helemaal goed! Geniet ervan Ageeth X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De allerlekkerste Baklava ooit aten wij 2 jaar geleden op Corfu; maar deze ziet er ook heerlijk uit.
    2 weken genieten en "niks doen"; wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet ervan!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die kaar met die tekst: Binnenkort ga ik eens niets doen vind ik werkelijk prachtig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I agree! Sometimes, it is just the little things that make life special! Enjoy xox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere verwennerij allemaal. Hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen