1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 22 juli 2016

happy mail by Bertie

Er lag een grote envelop in de brievenbus naar mij te lachen.
There was a large envelope in the letterbox that smiled at me.

 Glimlach je met me mee?
Smile along with me.

 Lieve, mooie, handige en inspirerende kadootjes.
Sweet, beautiful, useful and inspiring small gifts.

Mooiere adviezen passen er niet in een envelop!
Better advices do not fit in an envelope!

Lieve Bertie, dank je wel. Ik vind je echte post prachtig!
En bedankt dat we met je mogen meegenieten via je blog Bertiebo.

Wil jij ook echte post uitwisselen? Laat dat dan weten in een reactie en/of stuur een mail.

Dear Bertie, thank you. I think your real mail is gorgeous!
And thank you to let us enjoy your life on your blog 
Bertiebo.

Would you like to exchange real mail? Leave a comment on this blogpost and/or send an email.


Sippin On Sunshine font van / by Misti's Fonts

15 opmerkingen:

  1. Leuk dat je het leuk vind. En happy mail klinkt veel beter dan snail mail. Ik houd happy mail er in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet jij maar na van deze toffe happy mail :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Yes, it is! Would you like to receive happy mail again?

      Verwijderen
  4. Wat geweldig zo'n envelop ontvangen vol kadootjes.
    Dat maaktbhetnleven toch vrolijk!
    Geniet ervan
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik kreeg vandaag zo'n happy envelop van Bertie. Ze heeft het druk gehad met ons. Wat is dit leuk om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een feestje! Laat je jouw post ook zien?

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ja en gisteren werd ik weer blij verrast! Zo leuk, X

      Verwijderen
  7. What a great envelope to find in your mailbox! Let's exchange one! I feel inspired :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor. Ja daar wil ik ook meer tijd aan gaan besteden, aan happy mail. Als eerste ben jij aan de beurt. Er wordt al hard aan gewerkt :)

    BeantwoordenVerwijderen