1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 15 juni 2016

Wildernis

Ik had een goede reden om naar Amsterdam te gaan.
I had a good reason to go to Amsterdam.

Eigenlijk zijn er heel veel goede redenen om naar Amsterdam te gaan.
Bij Wildernis Amsterdam won ik de laatste desktopplanter (van Kikkerland, de 'concrete large planter and pen holder').
En die ging ik ophalen.

Actually, there are lots of good reasons to go to Amsterdam.
At Wildernis Amsterdam (means Wilderness), I won the last desktopplanter (by Kikkerland, the concrete large planter and pen holder).
And I went to pick it up.

Ik bewonderde de winkel vol met kamerplanten, bloempotten, zaden, tuinierspullen, botanische prints en veel meer moois,
dronk een cappuccino en had een gesprekje met Mila.

I admired the shop full of houseplants, flower pots, seeds, gardening supplies, botanical prints and much more beautiful stuff, drank a cappuccino and had a talk with Mila.


Voor een DIY probeer ik 'schoon te schrijven', ook wel handletteren genoemd.
Dat valt nog niet mee. Hierover binnenkort meer, hoop ik.

For a DIY I try fine writing, also called hand lettering.
That is not easy. More about it soon, I hope.


Mila en Wildernis Amsterdam, bedankt voor de fijne ontvangst, de lekkkere cappuccino en de mooie desktopplanter.
Mila and Wildernis Amsterdam, thanks for the nice welcome, the good cappuccino and the beautiful desktopplanter.

13 opmerkingen:

  1. Schitterend... maar wat een woord! Desktopplanter! Ik hoorde er nooit over, ging het meteen googlen en haha het was een plantenbakje voor op je bureau... grappig. Mooi excuus voor een bezoekje aan Amsterdam in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor nu voor het eerst van een desktopplanter, maar vind het een geweldige vondst! Zowel de naam als de planter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, die desktopplanter!
    Wildernis is vlak bij mij en ben er nog nooit geweest *schaam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet schamen, maar wel snel een keer naar binnen. Echt een prachtig concept met de workshops. En dan voor mij nog wat bijzondere snijbloemen :-)

      Verwijderen
  4. Wat leuk die dekstopplanter!Geniet er maar van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig ding Ageeth! En alles is een reden om naar Amsterdam te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend goed excuus om naar Amsterdam te gaan. Erg mooi!
    Benieuwd naar je vervolg op het handletteren! Fijn weekend daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zoveel half uitgewerkte ideeën liggen verspreid door het huis. Goed excuus om niet op te ruimen ;-)

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs! Wat een geweldige winkel. Leuk die planter. Gevuld fleurt je bureau daar gelijk van op.

    BeantwoordenVerwijderen