1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 30 mei 2016

spread cheer all along the postal route #prettypostalswap

Ik ben partner in een swap. Dat is een ruil, een uitwisseling van echte post.
I am partner in a swap, an exchange of real mail.

Omiyage Blogs (uit Canada) organiseerde The Pretty Postal Floral Swap. Na aanmelding werden er groepen gemaakt. 
In mijn groep zijn twee Amerikaanse en twee Canadese vrouwen en ik maakte dus vier keer echte post.

Omiyage Blogs (from Canada) organized The Pretty Postal Floral Swap. After the registration groups were made. 
In my group are two American and two Canadian women, so I made four times real mail. 


Bij deze swap gaat het in het bijzonder om de 'Pretty Postal Floral' envelop. Die moet blijdschap en vrolijkheid verspreiden langs de hele postroute.

In this swap is the 'Pretty Postal Floral' envelope the most important. That should spread cheer and merriment along the entire postal route.

Het leuke van zo'n georganiseerde swap is de uitdaging in creativiteit, verbinding maken met gelijkgestemden over de hele wereld en het uitkijken naar moois in de brievenbus. 

The nice thing about an organized swap is the challenge in creativity, connecting with like-minded people all over the world and looking forward to beauty in the letterbox.

Nadat ik mij aangemeld had, voelde ik de spanning van het commitment. Gaandeweg word ik dan onzeker over mijn uitwerking van het thema, maar uiteindelijk ben ik heel tevreden.

After I signed up, I felt the tension of the commitment. Along the way I become insecure about my elaboration of the theme, but in the end I'm very happy with the results.

In de envelop gaan een (zelfgemaakte) kaart, een briefje en een paar aardigheidjes. De verzenddatum is 31 mei, maar ik wilde er vandaag vanaf.

The envelope is filled with a (homemade) card, a note and a few things for fun. The shipping date is May 31, but I've posted them today.

Echte post maakt me blij!
Real mail makes me happy!

Kris van Onlie Mie, mail jij je adresgegevens? 
Dan verstuur ik de gevulde envelop uit het blogbericht van 24 mei.

18 opmerkingen:

  1. Whohowwwwwww!!! Ben ik de gelukkige voor zo'n gevulde enveloppe? Wat een fijn vooruitzicht. Ik ga je direct mailen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat helemaal goed komen, daar ben ik niet bang voor. De vrolijkheid spettert er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alet! Ik vind het toch een soort van spannend.

      Verwijderen
  3. Wat gaan ze content zijn, zo mooie vrolijke post !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan de overkant van de oceaan gaan er een paar mensen heel erg blij worden van jouw post. Het ziet er prachtig oud. Ondertussen ben ik hard bezig;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ziet het er leuk uit. Daar worden ze vast en zeker heel blij van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik hoop dat ze er blij van worden, want mijn smaak is een beetje eigenzinnig. Maar zoveel vrolijkheid kan niet anders dan goed zijn.

      Verwijderen
  6. Daar gaan ze blij mee zijn! En zie ik nou een prachtige bloemenwashi liggen? Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zijn van MT. De linkse heb ik gekregen van mijn zusje uit Parijs en de rechtse gekocht in Nederland. Mooi hè!?

      Verwijderen
  7. You will definitely be spreading happiness along the postal route! Great job! They will all be very happy with their mailbox contents xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend!! Zo helemaal naar Amerika en Canada! En helemaal spannend wat jij in de brievenbus gaat krijgen! Ik vind de envelopjes alvast supervrolijk en lekker kleurrijk :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nieuwsgierig, maar het zal nog wel even duren.
      Bedankt voor je lieve woorden Sigrid!

      Verwijderen
  9. Project zéér geslaagd. Hun hart zal een sprongetje van blijdschap maken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your floral mail is so pretty!! Thank you for taking part in the swap. xo

    BeantwoordenVerwijderen