1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 27 mei 2016

I got a lovely gift

Eén van mijn verjaardagskado's in februari was een Keecie.
One of my birthday gifts in February was a Keecie.

Nu de varens zich afrollen, vond ik het tijd voor een fotoshoot.
As the ferns are unrolling, I thought it was time for a photo shoot.

Hide & Seek heet het hoesje van Keecie, speciaal ontworpen voor de iPhone 6. Voor mij is het een etuitje.
Hide & Seek is the name of the cover that is specially designed for the iPhone 6. For me it's a pouch.


Hier zie je al mijn blogberichten over Keecie. Ik ben namelijk fan!
Here you can see my blog posts about Keecie. I am a fan!


13 opmerkingen:

  1. Inderdaad de perfect timing voor een fotoshoot. Mooi die opgerolde bladeren! Wat een prachtig verjaardagskadootje! De producten van keecie zijn inderdaad erg mooi! Fijn weekend. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hun spullen ook zo mooi!
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke etui en inderdaad is de natuur ook mooi,zo die opgerolde varens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, die tassen en je hebt er prachtige foto's bijgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, dat je je zo kunt verheugen op een fotoshoot die je bedacht hebt. Prachtig.
    Fijn weekend. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh zo'n mooi reeksje fotootjes en wat een tof cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de Keecie tip. Prachtige spullen! En jouw foto's weer prachtiger...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik had nog nooit van het merk gehoord, maar ze hebben inderdaad prachtige dingen.
    een mooi fotoshoot van een mooi kado
    fijn weekend, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oohhhh......zei ik. Hardop. Wat mooi is die!

    BeantwoordenVerwijderen