1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 3 mei 2016

a snail mail diy ~ a handkerchief with a twist

Een derde snail mail DIY in korte tijd, ik heb de smaak te pakken.
I really have a taste for snail mail DIYs lately.

VersaCraft stempelinkt is onder andere geschikt voor textiel. 
Op (gewassen) stof wordt de afdruk permanent door hem te fixeren met het strijkijzer.

Versa Craft stamp ink is among others suitable for textile.
The print will be permanently on the (washed) fabric by heating it with the iron.

Het stempelsetje tulp is van Nuukk.
The stamp set tulip is a Nuukk.


De witte dameszakdoekjes kocht volgens mij bij de Hema. Ze zijn eerst gewassen (en gestreken).
I used white ladies handkerchiefs (washed and ironed).


Het label met de tekst 'for tears of joy' is naar het idee van Ingrid van Willenswaard (van Ingthings) en 
staat in haar eerste boek Kringloopgeluk.

The label says 'for tears of joy' on an idea of Ingrid van Willenswaard (from Ingthings) and
is in her first book Kringloopgeluk (meansRecycled Happiness).

Meer snail mail DIY's vind je hier:
More snail mail DIYs can be found here:
a cup of love
flower seeds
wrap a tea bag

"To send a letter is a good way to go somewhere without moving anything but your heart."
Phyllis Theroux (schrijfster/writer)

27 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je dit laat zien! VersaCraft is ideaal voor het stempelen op textiel. Ik doe het veel te weinig, maar het effect is zo waanzinnig leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip, fijn inkt die ook na het wassen er nog in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke uitvoering, Zelf heb ik er kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke stempeltjes en wat een lief pakketje. Mooie fijne tekst ook. Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar zo'n tof stempelgerief! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk allemaal. Die tulpjes, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf die inkt! En wat heb je weer een prachtige stempel gesneden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan met al die vrolijke kleurtjes inkt. Fijne cadeautjes voor tranen van geluk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, daar wordt een mens vrolijk van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig met die schattige stempeltjes!

    Ik ben ook een tijdje aan het snailmailen geweest, maar ben er even uit.
    Je doet het weer kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal ik dan beginnen met het sturen van echte post? Mail je de adresgegevens?
      Geen verplichtingen hoor!

      Verwijderen
  10. Wat een gave zakdoekjes, leuk idee zo met die stempels.
    Ik kwam je blog via via tegen, ziet er goed uit, ik ga je zeker volgen
    Met warme groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Manon, voor je lieve reactie en het volgen.
      Ik heb je blog gezien en volg je nu ook. Binnenkort eens goed kijken :-)

      Verwijderen
  11. Inmiddels blije eigenaar van zo'n zakdoekje probeer ik het toch maar droog te houden ondanks de joy 😊

    BeantwoordenVerwijderen