1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 4 april 2016

lentelicht / spring light

Heerlijk lentelicht.
Lovely spring light.

Ik kocht een zwarte kaars voor mijn kandelaar uit de kringloopwinkel.
I bought a black candle for my candle holder from the thrift store.


Dat mijn collega's mij kennen blijkt regelmatig uit de attenties die ik in mijn kastje vind.
Dit keer een Happinez van vorig jaar met daarin deze zon, paper art van Jurianne Matter.

I have attentive colleagues and they know what I love.
This time there was a Happinez (a magazine) of last year in my locker containing the sun, paper art by Jurianne Matter.





Ik geniet nog steeds van de paaseieren, de decoratieve en die van chocolade.
Mijn weird Easter eggs vulde ik aan met twee waarop een gouden veertje is geplakt.
De veertjes zijn temporary tattoos, één van de verjaardagskadootjes van Alet.
Het kettinkje op het vijfde ei is een kadootje van mijn zusje.

I still enjoy the Easter eggs, as decoration and the chocolate ones.
I completed my weird Easter eggs with two on which a golden feather is pasted.
The feathers are temporary tattoos, one of the birthday gifts of Alet.
The little necklace on the fifth egg was a gift from my sister.

10 opmerkingen:

  1. Hoe tof dat je nog kan nagenieten van je eieren!Die met het kettinkje rond vind ik super mooi.En leuk dat je collega's af en toe wat in je kastje steken om te lezen en inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, al die kleine gelukjes. Prachtig hoe je ze opmerkt en deelt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die zonnestralen in huis.
    Fijn om zo nog na te genieten van de mooie gedecoreerde eieren. Goed idee van de tattoo!
    Het kettinkje vind ik prachtig.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervolle foto's! Schitterend kettinkje met de veertjes...
    Laat die lentezon maar vaak komen stralen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn ook zóó mooi, zou jammer zijn als het alleen maar voor de Paastijd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n bak vol lentebloemen! en met die prent op het raam schijnt de zon altijd. Die paaseieren zijn geen paaseieren maar kunsteieren toch? Die kunnen het hele jaar door. Behalve de chocolade, die moeten op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die chocolade gaat op mijn heupen zitten ;-)

      Verwijderen
  7. Mooi... maar waar ik helemaal jaloers op ben... op je tijdschriftenrek aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Donkerbruin, uit de oude bibliotheek in mijn woonplaats.
      Een knapperd!

      Verwijderen