1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 7 april 2016

I ❤ Stamping

Vroege bloggers als Memi The Rainbow, Gerti Jaquet van a Stamp a Day en Karen Vandelaer hebben mij geinspireerd om stempels te gaan snijden.
Early bloggers like Memi The Rainbow, Gertie Jaquet of a Stamp a Day and Karen Vandelaer have inspired me to carve stamps.

Sinds mijn eerste stempel heb ik de smaak te pakken. Ishtar Olivera hoort ook in het rijtje thuis. 
Vandaag is haar boek I Heart Stamping verschenen (in het Engels). 
Ik reserveerde en betaalde een exemplaar bij bol.com en het lag vandaag al in de brievenbus.

Since my first stamp I really have a taste for it. Ishtar Olivera also belongs in the list. 
Today her book I Heart Stamping is published (in English)
I reserved and paid for it and today I received it already.

Het boek gaat over stempels snijden en gebruiken en is duidelijk en praktisch. 
En een lust voor het oog en wat mij betreft enorm inspirerend.

The book is about cutting stamps and using them and is clear and practical.
And a treat for the eyes and for me enormously inspiring.


11 opmerkingen:

  1. Wat een super boek!! Je krijgt er gelijk zin in! Veel succes. Ik ben benieuwd naar de komende stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, Ageeth. Echt wat voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof boek. Ja stempels maken is leuk en er daarna mee stempelen helemaal. Dat roodborstje in je link is al een voltreffer. Ik ben benieuwd naar wat volgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf boek. Ik wil het eigenhandig snijden van stempels ook graag eens uitproberen. Ik ben benieuwd naar je ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ooit een workshop bij Karen gevolgd om zelf stempels uit te snijden,jammer genoeg sinds toen niet meer gedaan.Misschien weer eens mee beginnen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaft van het boek ziet er in ieder geval al erg belovend uit. Mooi!
    Benieuwd naar je nieuwe ontworpen stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er inderdaad uit alsof je er onmiddellijk jeukende vingers van krijgt :-)
    Ben benieuwd naar je experimenten en zelf ontworpen stempels!
    Veel plezier!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil ik ook nog aan beginnen. Benieuwd naar je resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk boek lijkt me dat!
    Stempels maken vind ik ook heerlijk. Het leukste is om stempels te maken die Raoul ontwerpt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That book DOES look inspiring.... maybe you will inspire me too ;) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit lijkt me ontzettend moeilijk...en dan ben je bijna klaar en dan snij je fout en hupla de stempel naar de boem... zou mij zeker overkomen. Ik denk dat ik eerst echt een workshop moet volgen vooraleer ik me er aan waag.
    Succes met het boek.

    BeantwoordenVerwijderen