1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 17 april 2016

about #Lov-ing wool & gift wraps

Ingrid van Willenswaard van het blog Ingthings is voor mij en vele anderen een soort oermoeder van het bloggen. 
Ingrid van Willenswaard of the blog Ingthings is for me and many others a kind of primeval mother of blogging.

Zij maakt het gewone bijzonder (en mooier) en haar stijl van bloggen is voor mij de motivator geweest om er ook mee te beginnen. Deze week is haar vierde boek verschenen, Lov-ing wool.

She makes the simple special (and more beautiful) and her style of blogging has been the motivation for me to start with it. 
Her fourth book has been published this week, Lov-ing wool.

En ik bestelde het boek bij het winkeltje van Ingrid. Er kwam vrijdag dus niet zomaar een boek in de brievenbus, het was een kadootje. Fijne dingen consumeer ik vaak niet gelijk. Bij het vluchtig doorbladeren viel mijn oog op een stempel- DIY, hoe kan het ook anders!
Gisteravond, op de bank, heb ik het boek helemaal bekeken. Het is zo mooi, met originele ideeën, leuke bespiegelingen en prachtige kleuren en plaatjes.

And I ordered the book at the shop of Ingrid. So Friday there was not just a book in the letterbox, it was a present. Nice things I often do not consume at the same time. At first I looked through the book volatile and a stamping DIY caught my eye, how could it be otherwise!
Last night, on the couch I viewed the whole book. It is so beautiful, with original ideas, nice reflections and beautiful colors and images.




Ik maakte gisteren de eerste DIY uit het boek. En die smaakt naar meer!
Yesterday I made the first DIY from the book. And it tastes for more!

Vandaag zien we mijn zusje uit Parijs en haar zonen (en onze neefjes) van twee en zes en 
er liggen verjaardagskadootjes klaar.

Today we are seeing my sister from Paris and her sons (and our cousins) of two and six and
there are birthday gifts waiting.



Ik wens je een fijne zondag!
I wish you a nice Sunday!

25 opmerkingen:

  1. Geniet van je zusje en haar zonen. Tof idee die stempel en leuk ingepakt. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je het boek al binnen hebt en er zelfs al wat uit hebt kunnen maken. Wat geeft de stempel een leuk effect. Eentje om te onthouden! Geniet van je bezoek vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor deze DIY had ik alles al in huis. Ik ga het binnenkort nog eens doen.

      Verwijderen
  3. Ik wordt nu nog nieuwsgieriger naar het boek van Ingrid. Een heerlijk kadootje!
    Wat prachtige pakjes maakte je voor je neefjes. Veel plezier vandaag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, jij hebt het boek ook. Leuk hè :)
    Wat een ontzettend leuk idee de ingepakte kadootjes met een toevoeging geïnspireerd op het papier. Gezellige dag samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heel leuk boek!
      Ik pak heel graag kadootjes in, vroeger als kind al :-)

      Verwijderen
  5. What a treat to enjoy a book like that! I love your gift wrapping.... especially the car :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, we have quite some experience in packets for boys ;-)

      Verwijderen
  6. Zo leuk gedaan je gehaakte hartje als stempel gebruiken! En weer op en top inpaktalent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een DIY uit het boek van Ingrid van Willenswaard!
      Inpakken is heerlijk ;-)

      Verwijderen
  7. Wat ontzettend leuk ingepakt. Als traktatie heb ik eens zakjes met een autoweg en een autootje erop geplakt, gemaakt. Groot succes bij met name de jongetjes in de klas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jeanette, genieten vind ik het om mooie pakjes en traktaties te maken!

      Verwijderen
  8. Oh, geniet van het boek! En wat een prachtig ingepakte cadeautjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh wat heb je alles weer mooi ingepakt, een genot om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag niet raden hoe snel het is uitgepakt ;-)

      Verwijderen
  10. Leuk hé jezelf cadeautjes doen... geniet van het weerzien met de zus en de neefjes. Je hebt in ieder geval werk gemaakt van hun pakjes. Bijna te mooi om te openen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg snel de smaak te pakken van mezelf verwennen!
      Heb genoten van heel veel knuffels van de jongste van net 2 :-)

      Verwijderen
  11. Wauw wat een onwijs tof idee zeg!!!! Dit brengt mij echt op ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen