1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 22 april 2016

a snail mail DIY ~ a cup of love #ishtarolivera

Theezakjes in originele smaken en mooie verpakkingen zijn ideaal om mee te sturen met echte post.
Tea bags in original flavors and beautiful packaging are ideal to send with real post.

En ze zijn ook nog eens licht in gewicht. Ik verpakte al eens eerder theezakjes (kijk hier).
And they are light in weight. I wrapped tea bags once before (look here).

Het papier komt uit het Flow Book for paper lovers 2.
The paper is from the Flow Book for paper lovers 2.

Deze keer werd ik geinspireerd door het boek I Heart Stamping van Ishtar Olivera en 

This time, I was inspired by the book I Heart Stamping of Ishtar Olivera and


Ik stempelde op papier uit een schriftje van Flow en knipte de afbeelding uit. 
Met dun katoenen draad en een stukje wit masking tape aan de achterkant is het een label.

I stamped on paper from a notebook of Flow and cut out the image.
With thin cotton thread and a piece of white masking tape on the back it is a label.

De druppel maakte ik eerder en is gesneden uit een stukje gum.
The drop I made earlier and is carved from a piece of eraser.


Meer snail mail DIY's vind je hier:
More snail mail DIYs can be found here:
flower seeds
wrap a tea bag

"To send a letter is a good way to go somewhere without moving anything but your heart."
Phyllis Theroux (schrijfster/writer)

14 opmerkingen:

  1. Superleuk weer. Ben alleen geen theedrinker; maar zal het eens naar mijn vriendinnen sturen, dat zijn echte theedrinkers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook leuk met een stick met instantkoffie.
      Dan is er vandaag (of morgen) iets in een envelop om door te geven ;-)

      Verwijderen
  2. Ik bewonder je creativiteit. Het werkt aanstekelijk maar ik moet alleen de tijd nog even vinden/ of gewoon maken.
    Ziet er prachtig uit.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer eens geweldig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weeral tof gemaakt en altijd leuk om iemand te verrassen met een extraatje in de enveloppe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat werd ik blij van de post vandaag! Echt geweldig leuk. You make my day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think that it is a lovely small gift... You can give someone a few minutes of cosy time. Nothing better :) Your wrapping, as always, is beautiful xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk, wat ben jij creatief. Ik dus totaal niet, jammer. Maar ik schilder wel, met bloemen in mijn tuin, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Marthy.
      Dat ga ik nog wel zien hoop ik, je bloemen!

      Verwijderen
  8. Prachtig! Bedankt voor de fijne inspiratie. Nu ben ik ook wel heel benieuwd naar waar de letterstempel vandaan komt. Wat een mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!
      Het is de Alphabet Rolling Stamp Vol. 2 van Papyrus, die ik jaren geleden via Etsy in Azië heb gekocht. Een hebbedingetje.

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Wat een mooi blog heb je! Ik ben al leuke ideeën tegen gekomen en ga zeker nog even verder rondkijken.
      Groetjes,
      Wendy

      Verwijderen
    2. Dank je wel Wendy. Dat vind ik van jouw blog ook! Ik volg je nu.

      Verwijderen