1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 25 maart 2016

weird Easter eggs, a DIY

Voor alles is er een eerste keer.
There is a first time for everything.

Anderhalf jaar geleden kocht ik mijn eerste Modge Podge. 
Ik heb de oranje, de glanzende, omdat het de enige soort in de winkel was.

One and a half year ago I bought my first Modge Podge. 
I have the orange one, the glossy, because it was the only kind in the store.

En van de week was het eindelijk zover. 
Maar eerst verfde ik uitgeblazen eieren (uit de winkel) zwart met de schoolbordverf van het andere paasproject.

And this week I finally used it. 
But first I painted blown out eggs (from the store) with the black chalkboard paint of the other Easter project.

Ik gebruikte de Easter eggs tropicale printables van Poppytalk. Het uitknippen vraagt geduld en tijd. 
Maar ik ben enthousiast, de toepassingsmogelijkheden van Modge Podge zijn in ieder geval schier oneindig.

I used the Easter eggs tropicale printables of PoppytalkThe cutting out requires patience and time.
But I am enthusiastic, the applications of Modge Podge are certainly infinite.


En ik denk na over de versiering van de andere eieren. Hebben jullie ideeën?
And I think about the decoration of the other eggs. Do you have ideas?


11 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb nog ergens een potje staan, maar zou er miet aan hebben gedacht om een eitje ermee te gaan beplakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gedaan!Op deze blog staan verschillende dingen ivm Pasen: http://cosybycindynl.blogspot.be/ en op Pinterest ga je zeker en vast iets naar je zin tegen komen om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met krantenpapier beplakken, met krijt op het krijtbordverf iets tekenen of schrijven. Je kunt ze bestempelen.
    Je kunt er ook een soort van 'netje' omheen haken, ook op internet gezien en zag er mooi uit.
    Ben benieuwd wat je 2e creatie wordt. Deze zijn in ieder geval al prachtig en super origineel!!!
    Hele fijne Paasdagen daar.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel hip ei! Erg volwassen look.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor elk van de gezinsleden 1, met een lievelingsvoorwerp, bv. muziekinstrument, sportartikel, taart, ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is a great idea! You can use these all year round and not just at Easter time! Love the tropical vibe xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! En oh weer de monstera. Zo mooi. Ja modpodge is een heel leuk goedje. Ik heb er ook al heel wat mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow je maakte die eieren die ik hier "later" of "hoger" zag (of hoe zeg je dit? haha)zelf! Knap... heel smaakvol met dat zwart!

    BeantwoordenVerwijderen