1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 12 maart 2016

make your own sunrays

Gisteren was het een grijze, mistige en koude dag met veel wind.
Yesterday was a gray, foggy and cold windy day.

De thermometer staat nu nog onder nul, maar de zon gloort aan de horizon.
The temperature is still below zero, but the sun glimmers on the horizon.


Ik kocht deze week primula's, nieuwe soorten. Ze lachen mij zonnig toe.
I bought primulas this week, new species. They laugh like little suns.

Kleine narcissen, nog in de knop.
Small daffodils, still in bud.

 Ik wens je veel om van te genieten!
I wish you much to enjoy!

Schaal met zwarte stippen: MARIMEKKO 
Gele en rode pot: kringloopvondsten

Bowl with black dotsMARIMEKKO
Yellow and red pot: thrift finds

7 opmerkingen:

  1. Dank je wel, ik wens jou hetzelfde.
    Hier gisteren ook geen zon, weinig wind.
    MAAR vandaag ziet er beter uit, het zonnetje is al op!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are a perfect cure for the not so perfect weather! I love your description of the flowers laughing like little suns- so poetic! Have a great day xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je ook veel om van te genieten dit week-end!
    Zon, mooie bloemen, het begint al goed in ieder geval.
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hier is het ook zonnig maar koude wind,voelde het goed tijdens mijn leuke namiddag wandeling ;) Mooie bloemen,brengt de lente in huis.Dat zwart/wit potje vind ik tof.Ook nog een fijn weekend voor jou en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk lentegevoel krijg ik hier van!

    BeantwoordenVerwijderen