1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 2 maart 2016

make your own cactus vase #DIY

Kleine inspanning, groot resultaat.
Small effort, big result.

Ik maakte al eens eerder mijn eigen vazen (kijk hier).
I made my own vases before (look here).

Wat heb je nodig:

lege glazen potten/flessen
stevig karton (bijvoorbeeld een verpakking van een webshop bestelling)
potlood
hobbymes of schaar
snijmat
tubes acrylverf (en een oud bord)
kwasten en penselen
elastiekjes
tape


What do you need:

empty glass jars/bottles
strong cardboard (such as a package of a webshop order)
pencil
hobby knife or scissors
cutting mat
tubes acrylic paint (and an old plate)
paint brushes
elastic bands
tape

En laat ze bloeien!
And let them flourish


 

17 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk!!!!
    Ik hou niet van cactussen, maar deze zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is lovely! So bright... exactly what we need :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know what you need, lots and lots of sunshine ;-)

      Verwijderen
  3. Deze zijn geweldig gedaan! Ik stuur in de loop van de week of het weekend je pakket op, eerst de ziektekiemen verslaan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beterschap Aurelie! Jij hebt mij trouwens op het idee gebracht, door je opmerking over de een tikkeltje te dure Serax Cactus Vaas.

      Verwijderen
  4. Normaal houd ik niet van cactussen, maar deze zijn toch wel erg leuk : ))

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig leuk is dit! (Groot cactusfan:)

    BeantwoordenVerwijderen