1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 10 februari 2016

verwend / spoiled

Voor mijn verjaardag op 1 februari kwamen er vier pakjes in de brievenbus
For my birthday on February 1st there were four packages in the letterbox.

Hier heb ik mijn botanische kaart met een blad van de gatenplant (Monstera deliciosa) laten zien. Het was een kadootje bij editie 1-2016 van Home&Garden. Het andere, tweede exemplaar heb ik van Jeanette gekregen. 
Met een blad van de Japanse vezelbanaan (Musa basjoo). Zo lief!

Here I showed my botanical card with a leaf of the Monstera deliciosa. It was a gift at edition 1-2016 of Home&GardenThe other, second card I received from Jeanette. With a leaf of the Musa basjoo. So thoughtful!


Zelfgemaakte labels, een sleutelhanger en een gepersonaliseerd notitieboekje in een hoesje.
Lieve Jeanette, dank je wel voor al je lieve kadootjes! 

Homemade tags, a key ring and a personalized notebook in a case.
Dear Jeanette, thank you for all your sweet gifts!




Lieve Marloes, ik word elke keer instant vrolijk van je verjaardagskaart en van je fijne stempel en tape! 
Het was een waar feestje om het pakje te openen, hartstikke bedankt!

Dear Marlous, your birthday card makes me instant happy every time, just like your fine stamp and tape! 
It was a real party to open the package, thank you so much!




Alet, wat een verwennerij! Ik word zo blij van al je prachtige kadootjes.
En binnenkort ga ik een keer met een tatoeage naar mijn werk!

Alet, what a treat! I'm so happy for all your wonderful gifts.
And soon I will go tattooed to work!



En Angelique, jij weet wat ik nodig heb! 
Prachtige verrassingen, dank je wel!

And Angelique, you know what I need! 
Beautiful surprises, thank you!

Veelbelovende pakjes in de brievenbus met zorgvuldige uitgekozen en zelfgemaakte attenties en kado's. 
Promising packages in the letterbox with carefully chosen and homemade gifts.
Zalf voor de ogen is als balsem voor de ziel.
salve for the eyes is like balm for the soul

Baby Fox Font op/at 1001 Free Fonts gezien bij/seen at Nina's Stories

17 opmerkingen:

  1. Fijn he om zo verwend te worden. Ziet er allemaal erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtige pakjes waar je gegarandeerd vrolijk van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie kadootjes kreeg je in de brievenbus. Dat is ook 1 van de mooie dingen van blogland. En jouw opmerking, binnenkort ga ik met een tattoo naar werk, ontlokte mij een lach. Fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe een veertje op de binnenkant van mijn pols. Ik ben benieuwd naar reacties ;-) Het is goed vertoeven in blogland X

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk om zo verwend te worden! Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een heerlijke post heb je ontvangen!! Super cadeau's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is geweldige post zeg!Je kan er nog lang van na genieten als ik dat hier zo allemaal zie ;)Het is je gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je gekregen zeg! En nog gefeliciteerd!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh... die tattoos... GEWELDIG! Ik ben benieuwd wat ze op je werk gaan zeggen! Stoer met een vleugje chic ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd! En wat een verrukkelukke post!

    BeantwoordenVerwijderen