1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 26 februari 2016

nasturtium or Indian cress #flowercloseup

Tinten oranje en verlangen naar de zomer.
Shades of orange and longing for the summer..


Oranje is één van mijn favoriete kleuren. In de tuin is het een feest tussen het groen.
Ik maakte de foto's in oktober. De planten bloeiden dit jaar door tot ver in de winter

Orange is one of my favorite colors. In the garden is a celebration with the greens.
I took the pictures in October. The plants bloomed this year until far in the winter.


 Oost-Indische kers, nasturtium or Indian Cress







7 opmerkingen:

  1. Mooi, de verschillende tinten oranje.
    Laat de lente maar komen, ik ben er klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig... deze tinten zijn ook helemaal mijn ding... Zomer!!! Kom op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, prachtig. Ik heb net zaadjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Weer zo'n fijne vorm van klein geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve bloemen! En de kleur is echt prachtig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I am with you on needing the summer vibes xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en warm. Ik hou eigenlijk niet zo van oranje al begin ik stilaan bij te draaien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen