1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 1 februari 2016

lullaby

De onvoorstelbare dood van de jong volwassen zoon van een blogvriendin beneemt mij de adem. Als mens, als moeder.
Ik denk niet dat er troost is. Dit verlies is zo particulier. Dat eigen ik mij zeker niet toe. Ik wil wel uiting aan mijn medeleven en verdriet geven. Muziek helpt mij daarbij.

The unimaginable death of the adolescent son of a blog friend takes my breathAs a humanas a mother.
I do not think there is solaceThis loss is so privateIt is not my intention to appropriate it. I want to give expression to my compassion and grief. Music helps me.

Ik hoop dat er ook vreugde is, komt, om zijn leven.
Voor mij is dit liedje een soort slaapliedje, een liedje van moederliefde.

I hope there is, comes, joy for his life.
To me this song is a kind of lullaby, a song of maternal love.

Fleetwood Mac - Songbird 

For you, there'll be no more crying
For you, the sun will be shining
And I feel that when I'm with you
It's alright, I know it's right

To you, I'll give the world
To you, I'll never be cold
'Cause I feel that when I'm with you
It's alright, I know it's right

And the songbirds are singing,
Like they know the score
And I love you, I love you, I love you
Like never before

And I wish you all the love in the world
But most of all, I wish it from myself

And the songbirds keep singing
Like they know the score
And I love you, I love you, I love you
Like never before, like never before,
like never before

9 opmerkingen:

  1. That is so absolutely terrible! My heart breaks for her.... mother to mother. Sending strength to her, wherever she may be..... xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo verschrikkelijk erg en intens verdrietig is dit..........
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er stil van...
    Kan de juiste woorden niet vinden...
    Alleen dat ik haar heel veel kracht, sterkte en liefde toewens...♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je vriendin heel veel kracht en sterkte toe.



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel lieve Ageeth voor dit prachtige blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen