1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 12 februari 2016

hart / heart / cœur / corazón / herz ~ an easy peasy #DIY

Ik wilde een hart maken.
I wanted to make a heart.

En wat is handiger dan materiaal gebruiken dat in huis aanwezig is. Volgens mijn man is geel-groen elektriciteitsdraad het meest geschikt en hij heeft gelijk. Het laat zich heel goed vormen.

And what is more convenient to use than material that is present in the houseAccording to my 
husband yellow-green electrical wire is the most suitable and he is right. It is easy to mold

Ik vormde het hart en draaide de punten met een plat tangetje om elkaar. Vervolgens omwikkelde ik het met dik garen.
Haak het aan een klein spijkertje. Ik vind het mooi als het niet helemaal tegen de muur aanhangt.

I formed the heart and turned the ends around each other with a flat pliers. Then I wrapped it with thick yarn.
Hang it on on a small nail. I like it if it's not completely hangs to the wall.

hart / heart / cœur / corazón / herz


8 opmerkingen: